Motormuisje_alice

Motormuisje_alice

Die hard MF'er
15 jan 2016
778
2
Hoi,

Hierbij motormuisje_alice. Zoals j snap das niet me echt naam.
Motormuisje Ivm dat ik op dit moment les op de kabouter motor van rijschool Motorclass te Leidschendam. Kom helaas niet 123 qua lengte op de motor. Les nu ook met verhoogde laarzen.

Maar als klein meisje wilde ik al motor rijden dus dan gaat het me lukken.
Al vind ik na 14 lessen sommige oefeningen zwaar irri maar ook die gaan me lukken.
 
:W Alice
full
succes :] *O*

Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full
 
Hoi Petra,welkom op MF! Hoe lang ben je dan,en op wat voor motor les je nu dan? Je zult merken dat als je meer lessen hebt,en je rijbewijs,dat het wel makkelijker gaat je motor te beheersen hoor.Er zijn hier meerdere kleine vrouwen actief,trouwens ik ben deze zomer zoek gereden door een jonge vrouw op een Yamaha R6,moet ik tot mijn schaamte bekennen, ;) .Tip,kijk ook eens bij Regionaal hier op het Forum,misschien is er wel een groep in je buurt,heb je gelijk motormaatjes om mee te gaan rijden,als je je rijbewijs hebt..Succes hier :) Edit:ik zie net dat je al in het VP-topic zit,hahaha,keek er op toen ik net mijn welkomsberichtje geplaatst had..kom zelf uit VP.Woon er niet meer,maar rij er vaak. :] .Groetjes, :W
 
Laatst bewerkt:
Beetje late reactie. In het weekend niet zo vaak op het net te vinden.
Maar ik les op een Extreem verlaagde Honda CBF500. Lager ken de motor niet. En dan heb ik nog me verhoogde schoenen nodig om er op te kunnen. Mijn lengte is 1,53 maar ik blijk korte pootjes te hebben hihi
 
Nu mijn AVB afgelopen dinsdag in de pocket is komt het motor virus nog meer. Merk gewoon dat ik elke vrije minuut opzoek ga naar een motor. Heb echter geen idee wat ik precies zou willen, om het makkelijk te maken.
 
nou ik moet me eigen woorden weer terug nemen. Heb me rijbewijs nog niet maar gisteren wel een Suzuki savage gekocht van kennissen. Ondertussen heb ik dus alles al alleen dat bewijs nog niet. Ja heb zelfs me motor pak al op maat laten maken. Nou laatste examen staat op 2 augustus in de planning precies bij de ochtend spits.

IMG_20160524_1914267741.jpg


IMG-20160506-WA0013.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan