Suzuki SV rit 2016

Wanneer?

  • Zaterdag 28 mei

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zondag 29 mei

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zaterdag 4 juni

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zondag 5 juni

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zaterdag 11 juni

    Stemmen: 5 29,4%
  • Zondag 12 juni

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zaterdag 18 juni

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zondag 19 juni

    Stemmen: 12 70,6%

  • Totaal aantal stemmers
    17

zynex

Die hard MF'er
4 aug 2014
315
1
syv67n.png


Na de geslaagde v-twin rit van vorig jaar en de interesse in het oude en nieuwe sv topic lijkt het me tijd om snel een nieuwe rit te organiseren voordat de zomer begint. Er was voornamelijk interesse in de sv topics, vandaar de keuze voor een SV rit. Dus mensen, laat snel wat van je horen. Er zullen voornamelijk sv'tjes zijn, maar iedereen met een suzuki, v-twin of ex sv rijder etc is gewoon welkom. :] :9~

19 juni definitieve datum
De route is uitgestippeld. Er zijn een paar stukjes gewijzigd, maar die kan ik niet meer controleren. Ik neem gewoon aan dat het goed is en anders stuur ik je boze brief aan mij gewoon door naar het tomtom hoofdkantoor. :p

We starten bij de Jumbo in Bemmel. (kloosterplaats 1)
Deze is gewoon geopend en je kunt er dus van te voren even een broodje, drinken etc halen. Deze jumbo ligt ook vlak bij een tinq tankstation.

We rijden aan om 12 uur. (makkelijkste voor mensen die nog ver moeten rijden en gezien de weersverwachtingen)
Kom wel wat eerder zodat we ook echt om 12 uur kunnen vertrekken. Ik zal er zelf al rond 11 uur zijn verwacht ik.

de afstand is 90km en zal tussen de 2 en 2.5uur duren. De route gaat via de dijkwegen langs de maas en komt een stukje in Duitsland om daar de rivier weer over te steken. Dit is een combinatie van 60/80 wegen en een stukje 100 weg om kleve te omzeilen. Daarna rijden we de 7 heuvelenweg en gaan we via de ooijpolder naar de Waalkade waar we eindigen. Hier is genoeg plek om ergens een leuk terrasje te pakken.

De pauze locatie is nog niet bekend....Duitsers voeren namelijk niks uit op zondag. Dus ik twijfel nog tussen vroeg/laat pauze nemen.

We moeten een stukje rivier oversteken met een veerpond. Neem hiervoor kleingeld mee. (1,30) Of hoop dat er iemand zo aardig is voor je te betalen. ;) Anders zul je moeten zwemmen.

Het tempo zal niet heel hoog liggen, maar daardoor kun je extra goed genieten van de mooie natuur/gebouwen rondom Nijmegen.

Als er nog op en of aanmerkingen zijn hoor ik het graag. Dit is voor mij ook de eerste keer dat ik een rit uitzet voor een grote groep. Dus hopelijk wordt het wat. Ik kijk er in ieder geval erg naar uit en jullie hopelijk ook.

de route:
2utol5l.png

90km/+-2.5uur

bestanden:
Dropbox - route19juniitn.gpx
Dropbox - route19juniitn.itn

Wie?

Definitieve lijst komt eraan, maar dit zijn de mensen die recentelijk gereageerd hebben en akkoord zijn gegaan met de locatie.

chielo
pilatuS23
bart3
coert65
Danton
flixie43
ivoderksen
zynex
MaartenP

Waarom :+ ?
En met dank aan Bikerofamsterdam wat beelden zodat je alvast een sfeerimpressie krijgt van alle gezelligheid die staat te wachten.:
Schermafbeelding%202016-05-17%20om%2021.13.28_zps84tz70qd.png


&
Iedereen die komt krijgt een limited edition one of a kind sleutelhanger waarmee je de blits kunt maken. XD :+ :]
f3i1hf.png

In rood, blauw, groen en zwart.

Als dat niet genoeg redenen zijn om te komen, weet ik het ook niet meer.
 
Laatst bewerkt:
Ik doe ook mee,datum maakt me niet zoveel uit.Kan lekker schuiven,ben vrijgezel dus lekker makkelijk.Midden van het land lijkt me prima! Count me in met mijn curvy, *O*
 
Voor mij maakt de datum ook niet zoveel uit. Kan ook behoorlijk schuiven. Mijn vriendin heeft gewoon pech. ;) Maar laat even weten wat de rest het beste uitkomt, zodat we een datum kunnen pikken.
 
sinds wanneer is woerden midden nederland? moet uit heerenveen komen en is dus echt niet midden van nederland.
Weet ik,maar ik zei ook niet dat Woerden in het midden lag toch, ;) Van mijn part meeten we op de Posbank.Of ergens bij Harderwijk,of strand Nulde. :W
 
ik kan opzich elke zondag, zolang er maar geen formule 1 is. Ik houd het topic in de gate, ik ben best wel een last-minut guy, dus wie weet ben ik er bij:)
 
Yesss prima hoor, als ik weer mee mag met de Tuono (als ex-sv650s rijder).

De omgeving Woerden werd wel vrij snel druk afgelopen SV rit 2015, hoewel de rit zelf ERG gaaf was.
Is het een idee om bijv omgeving Hilversum te pakken?? Of Veluwe, groen hart, leerdam?
 
Haha, let maar niet op mij. Dat was misschien geen midden Nederland. En de tuono's zijn natuurlijk altijd welkom. Alleen al omdat ik ze zelf schitterend vind en het blijft een v twin ;).

Ik rijd wel een stukje dus heb niet zoveel problemen met de locatie. De veluwe is voor mij goed te doen en vanuit arnhem zijn er leuke routes, maar dat is weer een beetje te ver uit het midden denk ik.

Ik zal van het weekend eens een route rijden bij de veluwe.
eens kijken of dat wat is en of ik er wat van kan maken. Moet die tomtom toch een keer gebruiken.
 
Laatst bewerkt:
Aanwezig! :)

Enige data die mij minder uitkomen zijn 5 en 12 juni.
Voor de rest kan ik wel tijd maken.
 
Laatst bewerkt:
Vorig jaar ook mee geweest met de firestorm, zijn deze ook weer welkom?
Dan bij ben ik er graag weer bij, datum maakt niet zoveel uit.
Groet,
Erik
 
Geïnteresseerd zeer zeker!
Nog wel wat laatste handjes leggen, maar helemaal goed!
Ben ook benieuwd naar de gezichten achter de gebruikersnamen :)
 
Ik wil ook wel komen met de gsxr (srad). Uiteraard wel met me vriendin mee die op een SV650 (99) rijd. Anders zou het ook wat raar zijn.

Elke zondag moet denk wel lukken!
Nu nog even OVB omdat ik niet in haar agenda kan kijken at the moment.
 
Het gaat goed met de aanmeldingen. Tot nu toe lijkt de voorkeur naar zondag 19 juni uit te gaan. Helaas kunnen Viper (vanwege F1) en Danton dan niet, maar we houden het nog even in de gaten.
 
Het lijkt een beetje stil geworden in dit topic dus ik denk dat de meeste mensen zich al hebben ingeschreven. Ik stel voor het daarom toch maar op 19 juni te organiseren. In de loop van de week zal ik naar mogelijke routes kijken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan