gsxr-r 1327 streetfighter

Hoi , ik ben nieuw hier ,ik heb me al voorgesteld nu nog even een foto van mijn bike.
wwooooo dat ziet er ook heel mooi uit zeg ik hou ook wel van dat soort motoren. :} :} :}

en ik heb hem even voor je hier gezet dat kijkt wat makkelijker. O-)

full
 
1327 cc.........wordt ie dan niet te heet,met alleen een standaard oliekoeler(voor zover ik dat kan zien)
 
ik heb trouwens nog een vraagje........die achterbrug lijkt me van een gsxr 750 vanaf 1994.Is het veel werk om deze pas te krijgen?
 
Hoi , ik heb geen problemen met de koeling , die achterbrug komt inderdaad uit een 750W uit 1994/95 en hiermee wordt de wielbasis zo'n 5 cm korter.
ik moest alleen een pasbus maken voor de as waarmee hij aan het frame is bevestigt.
 
een wheelie is geen probleem ,zelfs achtertandwiel 4 tanden groter ,trekt lekker.
hij laat zich ook lekker in de bochten leggen.
m'n wielbasis is nu 1400 mm.
 
Wauw.... Nice Wheels.... :9~
Dat ziet er niet bepaald verkeerd uit.... :9

Hebbie nog meer ploatjes, bijv. van de voorkant??
 
Nice bike :} :} :}

Ik hou ook wel van het streetfighter segment. Zolang het maar niet te duits is (zo met die kont bijna recht naar boven)

Kan je soms en foto'tje van dat kopkapje posten aub ?


P.S. deze wou ik eerst kopen, maar bleek nogal wat onderhuidse schade te hebben

full
 
Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit man. Top.
Maar zoals de Stuntgod al vroeg, met 1327cc moet je toch warmteproblemen hebben?
En hoeveel pk en Nm heb je erin zitten?
FPTJB is dat 'n variant van Rob Bron zijn raceteam?
En zijn er in Finsterwolde wel GSX-Rren met 1100cc?
Ach, zomaar wat vragen.
 
Ik zal nu wel reacties over mij afroepen, maar toch:

Alles ziet er prima uit (afwerking en zo), behalve die achterkant. Mag je er zo wel mee rijden of moet je dan een rode lap er aan hangen voor overstekende onderdelen. Ik vind het helaas niet mooi. Dit komt waarschijnlijk door je kortere achterbrug.....misschien dan toch maar een kortere achterkant er op? Het blijft altijd een smakenkwestie, dus als je het zelf wel mooi vind, gewoon zo laten!

Overigens wil ik je werk niet afkraken, maar geef hierbij alleen mijn persoonlijke (en eerlijke, zo ben ikke wel, sorry) mening over de vormgeving. Ik geloof namelijk graag dat het veel tijd kost (ik spreek uit ervaring).
 
Ben het eens met XJR fighter, iets kortere kont zou geen kwaad kunnen.

Neem trouwens aan dat je er geen accu/electra in hebt zitten of heb je die heel erg trick weggewerkt? :)
 
Laatst bewerkt:
inderdaad dat fpt heb ik geleend van rob bron.
ongeveer 150 pk aan het wiel en een max. koppel van 137 nm.
en er rijd nog 1 standaard gsx-r 1100 hier in het dorp.
 
Terug
Bovenaan Onderaan