HELP !!!!!!!!! mijn motor is vandaag gestolen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Switch-motors.nl

Rookie
In memoriam
19 mrt 2004
16
0
Zoetermeer
Vanmiddag is mijn honda cbr 600 f onder mijn neus wegehaald.
Ik had mijn motor de hele tijd in zicht, ik hoorde op dat moment mijn alarm afgaan en ben als een speer naar de deur gerend met mijn motor in zicht houden ik zag op dat motor mijn rollen ik probeerde de deur op te maken want dan had ik mijn motor tegen kunnen houden nu bleek achteraf dat het een groep van 4 marokkanen was en dateen man de deur dicht hield (verklaring van getuige)
Daardoor kon ik er niet uit. Toch kreeg ik deur open en ben nog achter mijn motor aangerend maar ik kwam 3 meter te kort. Mijn motor werd voorgeduuwt door 1 zilveren en een 1 zwart/zilveren motorrunner ( motorscooters)mijn alarm bleef afgaan wat later ook door diversen getuigen is bevestigd die daarop de politie gebeld hebben
De motor is gestolen op de Oude Haagweg in Den Haag en voor het laatst door getuige gesignaleerd op de Zuiderparklaan ook te Den Haag.
Eeen ieder die mij motor of de scooters gezien heeft of kent wil die reageren op onderstand emailadres of de politie bellen kantoor Loosduinen te Den Haag.
Emailadres: Karel_bos@wanadoo.nl
Ik had mijn motor de hele tijd in zicht, ik hoorde op dat moment mijn alarm afgaan en ben als een speer naar de deur gerend met mijn motor in zicht houden ik zag op dat motor mijn rollen ik probeerde de deur op te maken want dan had ik mijn motor tegen kunnen houden nu bleek achteraf dat het een groep van 4 marokkanen was en dateen man de deur dicht hield (verklaring van getuige)
Daardoor kon ik er niet uit. Toch kreeg ik deur open en ben nog achter mijn motor aangerend maar ik kwam 3 meter te kort. Mijn motor werd voorgeduuwt door 1 zilveren en een 1 zwart/zilveren motorrunner ( motorscooters)mijn alarm bleef afgaan wat later ook door diversen getuigen is bevestigd die daarop de politie gebeld hebben
De motor is gestolen op de Oude Haagweg in Den Haag en voor het laatst door getuige gesignaleerd op de Zuiderparklaan ook te Den Haag.
Eeen ieder die mij motor of de scooters gezien heeft of kent wil die reageren op onderstand emailadres of de politie bellen kantoor Loosduinen te Den Haag.
Emailadres: Karel_bos@wanadoo.nl
 
Laatst bewerkt:
Stelletje teringlijers.........addergebroed is het.....je zou bijna een hekel krijgen aan onze gekleurde medelanders.....schoften!!!!!
 
ik wil niet racistisch reageren maar. GVD dat die klootzakken eens meej hun poten van andermans spullen afblijven.. TIS altijd hetzelfde... :( ze moeten ze gwn afschieten

verdomde eikels...

suc6 met de speurtocht..
 
Het is ook altijd het zelfde met die gasten :(
Als ze nou eens met hun poten van andere hun spullen
afblijven.
succes man echt balen :(
 
3 meter tekort zeg je. Heb je geen plaatje kunnen lezen van een van die scootah's?
die scooters zijn toch ook gestolen en die kenteken plaatje schoeven ze ook van andere scooters af want een gestolen motor runner wil en kan je niet verzekeren met een bromfiets plaatje
 
Laatst bewerkt:
maar wat is er gebeurd met die ene die de deur dicht hield?


[me]Viccie had die ene bij de deur gepakt, de rest wordt wel door die rat verlinkt :( [/me]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan