MegaMeeting vanuit Eindhoven

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tafkaf

MF veteraan
17 mrt 2003
8.365
0
Best
Nou mensen nog maar twee weekjes en nog steeds geen topic voor MM vanuit Eindhoven :?

Dan doe ik het maar :P

Oke we moeten naar Venendaal misschien een leuk idee om dan maar bij een Motorzaak in de richting van de A2 af te spreken ;) Route is te simpel die zit wel in mijn bolleke :)
Dus MHE niet safe dus om 10 uur vertrekken *D
We komen dan waarschijnlijk ook het cluppie tegen van mega-meeting 2004 vertrek vanaf den-bosch 8-)

dus wie vertrekt er mee vanuit Eindhoven :? u zijt allen welkom :P
 
Laatst bewerkt:
Hela! Eindelijk iemand vanuit Eindhoven? Ik zat erover te twijfelen of ik zou gaan, maar dit maakt het wel aantrekkelijker! :}

Ik laat nog wat van me horen, ff kijken of ik m'n vriendin zo ver kan krijgen. ;)
 
Hela! Eindelijk iemand vanuit Eindhoven? Ik zat erover te twijfelen of ik zou gaan, maar dit maakt het wel aantrekkelijker! :}

Ik laat nog wat van me horen, ff kijken of ik m'n vriendin zo ver kan krijgen. ;)
Is dat de Daytona 1200 met de "tweety" op zijn kuip :?
Oftewel de problem Bike :X ;)
 
Tja wij gaan ook, zouden al naar de Lucht op de A2 gaan, dus misschien dat eindhoven zich daar bij de rest van zuid voegt....maar ik ben wel voor meeting point eindhoven....
MHE of (un)Safe op Ekkersrijt...(bij MHE is de koffie gratis, op ekkersrijt kun je BK-en)

we zijn er bij, maar dan wel ffies wat eerder, om 10:00 nl op de lucht wezen...(+/- 15/20 min blazen)
 
Laatst bewerkt:
Tja wij gaan ook, zouden al naar de Lucht op de A2 gaan, dus misschien dat eindhoven zich daar bij de rest van zuid voegt....maar ik ben wel voor meeting point eindhoven....
MHE of (un)Safe op Ekkersrijt...(bij MHE is de koffie gratis, op ekkersrijt kun je BK-en)

we zijn er bij
BK is in Den Haag dé afkorting voor Bout Kit!!! :+ dus toch maar safe MHE-en? ;)
 
BK is in Den Haag dé afkorting voor Bout Kit!!! :+ dus toch maar safe MHE-en? ;)
Dit is een Eindhoven Topic B|
BK is burger King denk ik :?
@Moebius zondag is MHE en Safe dicht ;) wordt dus lekker op de parkplatz wachten :) ... maareh voor ieder vertrek is om 10 uur..dus wel wakker worden he *D
 
Vind het flex om ook even langs MHE of Safe te crossen. Meer zielen meer vreugd dus ik wil wel beetje op tijd in Den Bosch zijn zodat we met die club daar mee kunnen.

09:30 verzamelen op parkeerplaats MHE / Safe en om
09:45 richting Den Bosch (Lucht) crossen zodat we daar om
10:00 kunnen verzamelen en dus op tijd zijn om om
10:30 te vertrekken naar Veenendaal.

Greetz,

W
 
Beste W

Je doet er ongeveer 20 min over om naar de lucht te rijden 8-)
Daarom om 10 uur vertrekken vanaf MHE niet safe dus
We zijn dan ruim op tijd om door te rijden dat was vorig jaar ook dus dit jaar zal niet anders zijn ;)
Ps als het je om in een grote groep rijden gaat dan kom je wel aan je trekken op de meeting hoor ....ennneh zo spannend is het niet ;)
 
Is dat de Daytona 1200 met de "tweety" op zijn kuip :?
Oftewel de problem Bike :X ;)

Hee Tafkaf,

Je bedoelt toch niet mijn gele CB-1 met een 'woodstock' op het spatbord?

Die heb ik er overigens weer afgehaald heb sinds ik de CB-1 heb afgepakt van mijn vriendin.
Ze moet nu voor straf op de Buell rijden.

Voor zover ik weet kan ik 9 mei wel. Even kijken of ik er nog meer op kan trommelen.

Plus.
 
Je bedoelt toch niet mijn gele CB-1 met een 'woodstock' op het spatbord?
Ze moet nu voor straf op de Buell rijden.
nee meneer de onderbuurman we bedoelen een Triumph Daytona 1200 geel met blonde langharige berijder
Maareh mooi dat u meegaat ;)
ennuh zoals ik het hoorde vind je vriendin het geen straf ;)
 
LOL! En wie mag u dan wel niet zijn? The Artist Formerly Known As F...?

Ik ga helaas afzeggen, ik heb die dag andere verplichtingen helaas. '(

Rotte datum hoor, precies op moederdag B|

Enneh, probleemfiets? Niet meer sinds 'ie netjes is opgeknapt :}
 
LOL! En wie mag u dan wel niet zijn? The Artist Formerly Known As F...?

Ik ga helaas afzeggen, ik heb die dag andere verplichtingen helaas. '(

Rotte datum hoor, precies op moederdag B|

Enneh, probleemfiets? Niet meer sinds 'ie netjes is opgeknapt :}
Iig geen Prince ;)
Vind dat juist het beste O-) sorry mams MM... ja kan er ook niks aan doen })

Ik reed vroeger een suzuki RF rood 900 R
Maar tweety bevalt nog steeds na het nieuwe blok :?
je moet ook geen EX-Rene motor kopen ;)
 
Ja hoor. Sinds het nieuwe blok erin zit heb ik er al aardig wat kilometers :] bijgezet. Zonder enig probleem.

Rene? wiesda? :+
 
okok, ik zult ook van den partij benne.

--dit jaar stel ik alleen voor dat iedereen die met ons mee rijdt verplicht in motor kleding rijdt.....--

ik wil niet terug kijken op vorig jaar, maar dat doe ik toch... O-)
 
Dat was een harley rijder dat telt niet O-) ;)

--ik stel voor geen harley rijders }) --
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan