motor studenten amsterdam?

Status
Niet open voor verdere reacties.
16 nov 2004
59
0
amsterdam
Zijn er nog veel motor studenten in amsterdam?
ik zie al die leuke topics staan van de verschillende steden dus vroeg met af hoe het in amsterdam zat/zit

gr arjen,
xl500 Logistics & leisure aan de hes
 
studeer wel in a'dam (aan de Vu--> kinder- en jeugd psychologie)
en rij CBR 600...

Maar helaas woon ik er niet...kan dat ook?
 
Ik woon ook in Amsterdam, studeer Bedrijfswetenschappen aan de VU en rij op een Aprila SL1000 Falco en ga nu weer verder met studeren voor een tentamen....
 
woon in amstelveen, studeer Engineering, Design & Innovation aan de HvA bij het amstelstation.
en rij een FZS600 uit 2003 :)

ik loop nu alleen stage bij klm engineering dus je zal me niet zo snel in amsterdam vinde :P
 
ik woon niet in Amsterdam, maar studeer er wel (ook aan de HES, doe Bedrijfskundige Informatica (BI)) en rij een Honda CBR125r. al ben ik nu praktisch niet meer op school vanwege toetsweken en scriptie ;)
 
Ik woon en studeer in Amsterdam. Ben nog aan het sparen voor een Honda CBR600f (1991-1993) of een Suzuki GSX R750 (1992-1995). Ik ken genoeg gasten die hier ook studeren en motorrijden. Volgens mij heeft Amsterdam veel motorrijdende studenten.
 
Zit op de UvA, richting SnB, da`s dus in het HvA gebouw bij het Amstelstation, ga er elke dag heen met de R1, dus ik zal eens uitkijken naar SilverShadow
 
Ik woon niet meer in Amsterdam '( , studeer er wel: Bewegingswetenschappen aan de VU. Ben nog maar twee keer zelf sturend met de motor naar de VU geweest, maar hoop daar binnenkort verbetering in te kunnen brengen (als tie echt van mij wordt en er dus geen anderen meer aanspraak op kunnen maken }) ). Als het zover is komt ik op een paarse transalp.
 
woon in amsterdam en ben aan t lessen. telt dat ook? ;)
studeer sociologie op de uva, heb meestal college op de oude manshuispoort en het spinhuis.

Ik woon en studeer in A'dam (psychologie). Ik rijd een brik ;) , een CB650z ('80.

op de uva of de vu?
mijn vriend werkt op de uva als aio scheikunde op het roeterseiland. hij heeft een rooie cb750 bol d'or.
 
okeeeeey, dat zijn er best wel veel ja,
ik zit nu 1e jaar hes,
als mn motor straks voor elkaar is zal die regelmatig bij de hes te vinden zijn,

miss leuk om in het voorjaar een x een avondje te gaan rijden en af te sluiten met een drankje@!
 
Ey ik ben british en skeur op mn xl600 redelijk vaak naar amsterdam....

Werk op Westpoort dus daar vaak in de omgeving.. en jij dan?
 
Woon er niet, maar studeer er wel. Aan de UvA op het Roeterseiland complex.

Staat je motor er wel eens? Ik woon gelukkig niet in Amsterdam maar studeer er wel (ook op roeterseiland)

Vergeten: zit ook wel eens in Watergraafsmeer, staan ook altijd veel motoren, maar dan zonder sticker.
 
Ik studeer wel in Amsterdam, maar woon er niet. Studeer aan de HES Management Economie en Recht (MER) en rij een Suzuki GSX 600F :] . Momenteel loop ik stage, maar vanaf volgend semester staat ie af en toe wel voor de deur *D .
 
De Marsupilamo is geslaagd! 8-) Beter laat dan nooit: Gefeliciteerd! :)

Hé, ben jij nog op het forum *D ! Ik heb een aantal keer gezocht op je naam, maar kon steeds niets nieuws vinden, dus dacht dat je ermee gestopt was. Ben zelf ook even niet zo mf-actief geweest, ivm superdrukte, maar moést nu wel reageren, zat al zo lang te wachten op een topic motor-studenten Amsterdam...
Ben trouwens alweer even geleden geslaagd, maar was toen niet zo enthousiast, aangezien ik de dag tevoren al een échte motorrijder geworden was (... :X ).
Btw ik heb mijn hotmail-adres zichtbaar gemaakt, kan je me misschien een mailtje sturen, het lijkt me echt leuk om een keer af te spreken om een ritje te maken :] .

miss leuk om in het voorjaar een x een avondje te gaan rijden en af te sluiten met een drankje@!

Goed plan, wordt vast gezellig! 8-) :]

Ik ken genoeg gasten die hier ook studeren en motorrijden. Volgens mij heeft Amsterdam veel motorrijdende studenten.

Yep, Mistica in ieder geval en ik dacht ook een paar vrienden van haar.
 
woon in amsterdam en ben aan t lessen. telt dat ook? ;)
studeer sociologie op de uva, heb meestal college op de oude manshuispoort en het spinhuis.
Ik studeer daar ook vaak. Ben daar bezig met Media & cultuur :) Daarnaast ook nog niet klaar met halen van m'n rijbewijs, maar dat duurt niet lang meer.
 
Laatst bewerkt:
Zit op de UvA, richting SnB, da`s dus in het HvA gebouw bij het Amstelstation, ga er elke dag heen met de R1, dus ik zal eens uitkijken naar SilverShadow


Zet jij je motor wel eens daar op het 'rookplekje' voor de ingang van het gebouw? (Je mag er niet meer roken nu, vandaar dat ik het tussen aanhalingstekens zet) Als je daar je motor wel eens neerzet heb ik hem denk ik al meerdere keren gespot :) Ik studeer ook op de HvA, heb zelf nog geen motor. Ben nog lessende :) (Heb je een MF sticker? ;) is makkelijker te herkennen :P )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan