wie rijd er in Breda en omgeving?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rossifan

Die hard MF'er
7 mrt 2003
410
0
Breda
Zo ik zag en topic over Wie rijd er in Weert,en dacht van hé ik wil dat van Breda ook wel eens weten :) Misschien dat ik dan eens met andere kan gaan touren :] dus wie rijd of komt er uit Breda of omgeving?
 
He hallo daar,....
Ik kom uit roosendaal en pak vaak mijn :] uit de schuur als het niet regend. O-)
Het is morgen (zaterdag) goed weer en als het niet regend ga ik denk ik wel even rijden (met mijn vriendin achter op denk ik ) zijn er nog meer mensen die met zijn 2en wil gaan rijden meld dat dan even, kunnen we wat afspreken.... mzzl petje
 
teteringen is inderdaad Breda,op wat voor iets rijd je?mss ben ik je wel eens tegen gekomen?
 
he alles oke? rij je ook vaak met zijn 2en? en van plan om morgen te rijden? ik hoor het wel... mzzl

ook Guevara is op jullie stuk dagelijks......... doet het met/ of zonder duo ...
[/quote]
 
Als het zondag droog en niet te koud is (minder dan 5 graden of zo) lijkt het mij wel aardig een ritje te doen. Morgen heb ik helaas geen tijd.
 
hoi rossifan ik rijd op een blauwe zxr 750 uit 92.
beetje schade aan kuipen door 2 ongelukjes dus redelijk makelijk te herkennen ann de schildertape op de kuipruit(is om m bij elkaar te houden. Komt binnen kort blauwe op trouwens

mischien keertje afspreken voor ritje.
wie interesse heeft moet hier ook maar ff melden dan kunnen we kijken of er uberhaubt animo voor is
 
Hey, ik kom uit Oosterhout, dus ook uit de buurt.

Ik ben te herkennen aan een rood/paarse CBR 600F. Heb een zwart/rood pak aan met rode helm en opvallende rode laarzen :+ . Verder kan je me binnenkort herkennen aan een fellere koplamp (Philips Blue vision) en rode lichtgevende ventieldopjes..

Misschien tot ziens! :]
 
hey Kevin,Sven ken ik wel,die staat op de electro afdeling toch?Ikzelf sta op de Food.En ik heb zeker interesse om een keer te gaan touren,ik rijd meestal alleen of met de buurman(ook cbr eigenaar).1 probleempje...........ik heb een winterstopverzekering dus kan pas vanaf 1 maart weer rijden ;(
 
ik ben trouwens te herkennen aan een rood/zwarte cbr600rr met een hoop lawaai uit de uitlaat }) Verder draag ik een grijs/zwart kushitani pak en een troy baylis replica helm (rood/wit/blauw en kangeroe achterop de helm *D
 
Zit op kamers in Breda... uhm -that is- tot en met 31-01-2005.
Kom ook wel eens met mn Ninja die kant op.

>> werkt op de DHZ vd Makro (ook deze maand laatste maand :P )
 
Ik woon in Breda in de wijk overkroeten.
Ik rij sinds kort op een rood-zwarte R6 uit 2003 (gekocht van Shaggy Tuning)
 
Hey manneh

Ik kom uit St Willebrord... jaja T'heike.

Rij nu nog met een cbr 600FS in Red Bull kleuren, maar heb binnekort mijn CBR1000RR binnen. Helemaal gitzwart! :9~
Moet het spul eerst nog laten keuren, maar wordt dan al snel voorzien van Yoshimura pijp, kleine knippers, zwart ruitje en duocover.

Dus.. als je zoiets ziet,...That's me!!
 
Ik rij elke werkdag van oosterhout naar breda via dorst. rood-witte honda VTR 250.
En 's avonds natuurlijk weer terug
 
Ik kom uit Rijsbergen moet het alleen voorlopig nog doen met de bulldog van mijn vader (tjsa student he).

He hoekske ik heb een keer een videofilmpje van een paar gasten uit `t Heike, die alleen maar liepen te wheelien en stoppies maakten. Jij miscchien?
 
Hallo , wat leuk ik woon ook in breda! In de haagpoort!

Ik rij op een Rode VTR 1000 F, je hoort me vanzelf....door de Leo vincie's.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan