Hèt MF NTV650 / Revere & NT650V Hawk Topic 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ertje650

Zoveel mogelijk bochies, en zo af en toe rech door
21 dec 2003
9.050
10
Tiel
linkje naar deel 1 Het MF NTV650 Revere & NT650V Hawk Topic

Okee, op veler verzoek deel 2!! :P

full


Voor de afbeelding dank aan Tele :}


Hallo mede NTV rijders!! Ik ben erg benieuwd met hoeveel we nou eiglijk zijn hier op MF?? Ik weet er wel een aantal, maar vast niet alle!! dus meld U even, lijkt me leuk Duzz!! wie rijdt er allemaal op dees wereld fiets!!

Ikke dus, en:

1- Basia (NTV)

2- BuddyWolly (NTV)

3- Daantjes (NTV)

4- Dr800s_Big (NTV)

5- Firstreverse (NTV)

6- Mr.Zed (NTV)

7- pq (NTV)

8- revereruud (NTV)

9- Schetterbekkie (NTV)

10- tuuttuut (NTV)

11- ---Viper--- (NTV)

12- Broembroem (NTV)

13- Tom (NTV)

14- Marc Aka Foddex (MaF) (NTV)

15- erik73 (NTV)

16- Strobes (NTV)

17- milkman (NTV mee genieter ;) )

18- Tele (NTV) Tele's NTVtje

19- muppet (NTV) muppet's NTVtje

20- Weirda (NTV)

21- Honda4life (NTV)

22- Basset (NTV)

23- Terry (NTV)

24- Hawkeye_NL (NTV)

25- mheikens (NTV)

26- noidee (NTV)

27- Janspo (NTV)

28- themanfromdownunder (NTV)

29- Hatsikidee (NTV)

30- quint (NTV)

31- meloen (NTV)

32- ejay (NTV)

33- ntv650.com (NTV)

34- NTV Raymond (NTV)

35- dave_ntv (NTV)

36- Bobbel (NTV)

37- rempy (NTV)

38- Sepia (NTV)

39- Theoli (NTV)

40- Beukie (NTV)

41- Freedrus (NTV)

42- gijssie (NTV)

43- kkrikkes (NTV)

44- Cadcatz (NTV) Catcatzes NTVtje

45- NTVerpleegkundige (NTV)

46- DeeJeeDee (NTV)

47- Hofstede (NTV)

48- Viper1973 (NTV)

49- blom0344 (NTV)

50- McHell (NTV)

51- Nekton (NTV)

52- Stutmen (NTV)

53- 100kb (NTV) 100kb's NTVtje

54- ntvzesenhalf (NTV)

55- W.L_C (NTV)

56- Mouse81 (NTV)

57- Blue_m (NTV)

58- NT-T.BartMan (NTV)

59- Tmoons (NTV)

60- Rik O (NTV)

61- Robbery (NTV)

62- the single man (NTV)

63- Willie_Gil (NTV)

64- roblc (NTV)

65- NTV1988 (NTV)

66- Rene 65 (NTV)

67- Kuikentje (NTV)(De enige echte Gele!! :P )

68- Axel-F (NTV) Axel-fjes NTVtje

69- ntvrider (NTV)

70- Desocupada (NTV) Desocupada's NTVtje

71- jantjuh (NTV)

72- Carbonizer (NTV) Carbonizer's NTVtje

73- L.S. (NTV) L.S. z'n NTVtje

74- ssgteddy (NTV)

75- reverend (NTV) reverend's NTVtje

76- Lex850 (NTV)


1- Chuck (NT650 HAWK)

2- IKBENGEK (NT650 HAWK)

3- Yigal aks Frits bolkestein (NT650 HAWK) Yigal's Hawkje

4- Keefstertje (NT650 HAWK)

5- hawk gt (NT650 HAWK (BROS))

6- Loontje (NT650 HAWK)

7- koenie (NT650 HAWK)

8- TRXArnold (NT650 HAWK)

TRXArnolds Hawkje
TRXArnolds Hawke Site

9- rem rem (NT650 HAWK)

10- Max247 (NT650 HAWK)

11- sem (NT650 HAWK)

12- Startertjuh (NT650 HAWK)

13- ericm (NT650 HAWK)

14- pimmes (NT650 HAWK)

15- gt Wijnand (NT650 HAWK) gt Wijnand's HAWKje

16- patrick's twin toy (NT650 HAWK)

17- Motormeis (NT650 HAWK)

18- bros90 (NT650 HAWK BROS)

19- Loesje (NT650 HAWK)

20- Naked Hawk (NT650 HAWK) Naked Hawk's Hawkje

21- pretpiloot (NT650 HAWK) pretpilootjes Hawkje

22- boxerluder2 (NT650 HAWK) boxerluder2's Hawkje

23- Dash (NT650 HAWK) Dashes Hawkje

23- thunderkid (NT650 HAWK) thunderkids Hawkje

Totaal nog bij dit topic aangesloten MFers

NTV rijders: 67
HAWK rijders: 21

Misschien zijn d'r al een paar wat anders gaan rijden?!? meld dat dan ook ff


YES!! eindelijk het complete Haynes WPHB :} http://www.kis.p.lodz.pl/~wbieniec/moto/ntv/manual/


Voor MICROFICHES van de HONDA NTV650P RC33 klik op de link hier onder
http://home.broadpark.no/~hwalle/catalog1.html

De eerste 5 hoofdstukjes van het NTV WPHB met dank aan IKBENGEK
http://members.lycos.nl/hondantv

full
 
Laatst bewerkt:
Okee mensjes!! we kunnen er weer tegen aan!! :P
 
Goeie morgen nachtbraker! :+ Ik zie dat je de startposting van deel 1 met kopieëren en plakken hebt overgenomen want de doorhalingen van de mensen die hun NTV alweer verkocht hebben zijn niet meegenomen.

Of hebben ze allemaal hun verstand weer teruggevonden? :P

Mooi weer vandaag en ik ben vrij en zonder verplichtingen! Dat wordt kilometers maken vandaag :9~
 
Dat dit forum ook maar weer snel 2500 berichten instaan. Hoop wel dat het alleen maar leuke en aardige berichten zijn *D
 
Zo ertje is ook weer wakker zie ik en nog wel heel laat wakker :P
maar nog wel wat streepjes moet zetten hier en daar.
Misschien een ideetje een stand van x aantal ntv's en y aantal hawkjes? op de startpagina? :?

is idd een leuke banner Tele :}


nog ff een linke naat het eerste topic voor ( nieuwe ) leden met te veel tijd die van lezen houden : Het MF NTV650 Revere & NT650V Hawk Topic


mzzl muppet
 
Laatst bewerkt:
En ik ook (toch) nog even...

Zie dat ik nu alweer in de lijst sta :P wel wakker blijven Ertje, ik snap dat je graag had gewild dat ik die NTV had gehouden :+

Ennuhhh je gaat vreemd met een SV? Hoe rijdt dat? Lijkt me ook een fijn fietsje namelijk...
 
Laatst bewerkt:
En weer 280 km erbij :]

Ik heb een offerte aangevraagd bij Hyperpro voor nieuwe veren voor en achter en de prijs staat me wel aan dus ik denk dat ik maar snel een afspraak ga maken in Werkendam. Wel een flink stuk rijden.

Ik zag dat mijn voorband ook echt op is nu dus dat wordt een BT45F denk ik. Achter ligt er een nieuwe Dunlop Arrowmax op van de afleverbeurt maar ik heb het eerste topic er nog eens op doorgespit en ik ga toch maar voor de Bridgestones.

Eerst een weekje naar Turkije, hoop dat ik mijn NTVtje niet teveel zal missen *D
 
huur je daar toch een motor.

op dit moment ben ik weer is lekker veel geld in de hakw aan het pompen

nieuwe achterband, check
nieuwe tandwielen en ketting check

nieuwe remschijf met andere remblokken komt nog
 
Goeie morgen nachtbraker! :+ Ik zie dat je de startposting van deel 1 met kopieëren en plakken hebt overgenomen want de doorhalingen van de mensen die hun NTV alweer verkocht hebben zijn niet meegenomen.

Of hebben ze allemaal hun verstand weer teruggevonden? :P

Mooi weer vandaag en ik ben vrij en zonder verplichtingen! Dat wordt kilometers maken vandaag :9~

1- Irritant dat dat niet gewoon overgenomen wordt!! :(
2- Dat zou wel leuk geweest zijn ja!! :P
3- Lekkere kilometertjes gemaakt??


Dat dit forum ook maar weer snel 2500 berichten instaan. Hoop wel dat het alleen maar leuke en aardige berichten zijn *D

Heb je 't in 't vorige topic wel eens anders meegemaakt dan?? :?


Zo ertje is ook weer wakker zie ik en nog wel heel laat wakker :P
maar nog wel wat streepjes moet zetten hier en daar.
Misschien een ideetje een stand van x aantal ntv's en y aantal hawkjes? op de startpagina? :?

is idd een leuke banner Tele :}

mzzl muppet

O-)
Ik zal ze wel even tellen voor je als ik vannacht de streepjes weer toevoeg!! ;)


En ik ook (toch) nog even...

Zie dat ik nu alweer in de lijst sta :P wel wakker blijven Ertje, ik snap dat je graag had gewild dat ik die NTV had gehouden :+

Ennuhhh je graag vreemd met een SV? Hoe rijdt dat? Lijkt me ook een fijn fietsje namelijk...

1- Boefje!! :+

2- Was ik nog niet lang genoeg wakker?? :P Ja, je hadt 'm d'r gewoon bij moeten houden!! '( NTVtje weg doen Is Not Done!! :(

3- Het is idd een fijn fietsje, wel even wennen die druk op mijn polsjes maar ik heb er pas 200km mee gereden hè ;) maar dat gaat volgend weekend wel goed komen in de Eiffel :P


is zo'n schijf van een hawk het zelfde als va neen NTV?

mzzl muppet

Even de artikel nr's vergeljken op www.louis.de of www.motozoom.nl ;)
 
dinsdag is me voorspatbord klaar en dan is ie weer perfect( op zijstandaard na) maar ik ga um tekoop zetten. ;( !!me broer heb wel interesse maar daar moet ie buiten staan en dat wil ik niet!!!
 
Laatst bewerkt:
eindelijk een nieuw topic :)

ik post wel niet zoveel, maar lees des te meer, en ik ben nog steeds een trouwe ntv rijder :) , wekelijks ongeveer 200 tot 300 km woon- werk.

Maar ik moet toegeven dat ik stiekem een all road oid toch wel zou zien zitten, maar dan wil ik de ntv eerst verkopen aan een persoon die 'm goed gaat behandelen, zoals ik ;) . Maar dat zijn meestal van die plannen die toch niet uitgevoerd gaan worden, dus ik blijf er voorlopig nog wel op rijden
 
dinsdag is me voorspatbord klaar en dan is ie weer als van perfect( op zijstandaard na) maar ik ga um tekoop zetten. ;( wil me vaders monster 900 kopen!!me broer heb wel interesse maar daar moet ie buiten staan en dat wil ik niet!!!

Daar ga je spijt van krijgen!! zo'n Ducje is veel duurder in onderhoud!! (en heeft natuurlijk niet zo'n leuke groep berijders :P )
 
En weer 280 km erbij :]

Ik heb een offerte aangevraagd bij Hyperpro voor nieuwe veren voor en achter en de prijs staat me wel aan dus ik denk dat ik maar snel een afspraak ga maken in Werkendam. Wel een flink stuk rijden.

Wat ben je er dan voor kwijt, en wat wordt er dan precies veranderd?
 
Wat ben je er dan voor kwijt, en wat wordt er dan precies veranderd?

De offerte was voor de voor en achtervering, 350 Euro incl btw, olie en montage. Ik geloof dat dat een standaardprijs is die ze hanteren want ik zag dezelfde prijs voor een heel andere motor in een ander topic.

Het is best veel geld, maar ik denk dat de verbeterde wegligging (en dus remkracht) het wel waard is.
 
Daar ga je spijt van krijgen!! zo'n Ducje is veel duurder in onderhoud!! (en heeft natuurlijk niet zo'n leuke groep berijders :P )
ik rij steeds minder ,dit jaar misschien maar 10000 km. ondehoud valt best mee,wel meer power en opties. ik zal me fietsie absoluut missen!!. kep um al 3 jaar :] het zal wel donker worden in huis zonder me glimmende fiets,de monster is zwart.
 
De offerte was voor de voor en achtervering, 350 Euro incl btw, olie en montage. Ik geloof dat dat een standaardprijs is die ze hanteren want ik zag dezelfde prijs voor een heel andere motor in een ander topic.

Het is best veel geld, maar ik denk dat de verbeterde wegligging (en dus remkracht) het wel waard is.

Ik denk ook wel dat het de moeite waard is. Je hoort meestal goede ervaringen erover. Wordt dan achter de veer vervangen of de hele schokbreker?
 
zo vandaag ff nieuwe remblokken gekocht abnormaal zo als deze set is weg gesleten maar goed.
setje nieuwe tandwielen en ketting.

en daarbij ook nog basia gespot die was samen met haar vriend aan het shoppen voor de cbr RR circuit racer van hem
 
huur je daar toch een motor.

op dit moment ben ik weer is lekker veel geld in de hakw aan het pompen

Dat heb ik gezien! ;)

Later hebben we nog een rondleiding achter gekregen, ook de WK trailers gezien, wát een spullen allemaal :9~ Errug gaaf dat we alles mochten zien :}
 
Hai allen,

Ik heb nog een orginele complete uitlaat voor een Hawk liggen. Tevens ook nog een orginele monoshock voor de Hawk. ALs iemand interesse heeft, hoor ik het wel. MVG Niels.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan