Accu-bewaker / beschermer? Wat is er te koop?

Wing64

MF'er
3 aug 2023
129
115
Elburg
Hallo,
Enige tijd geleden was ik een artikel tegengekomen waarin naar een produkt verwezen werd die je aan kunt sluiten op je accu richting stroomverbruikers waarbij de stroom alleen doorgegeven wordt als de motor is gestart, en de accu weer enigszins op spanning is. Na het uitzetten van de motor wordt de stroomtoevoer weer afgesloten.

Wie weet welk produkt dit is en waar deze te koop is?
 
Er is ook nog een 32A versie (mocht je dat nodig hebben).

En idd een fabrikant zet het voor een paar euro in elkaar.. maar dan begint de pret pas qua kosten om het op de markt te krijgen. En die kosten zijn veel hoger dan dat ding alleen. En dan moet de winkel die het verkoopt ook nog iets erop verdienen.
 
Als je een circuit wat boven een bepaalde spanning een relais inschakelt en onder een bepaalde spanning weer uitschakelt in elkaar trapt, ben je voor 5 euro klaar.
En bij dikke winst verkoopt, rijk.
Heb ik er een paar van gemaakt, ook als bouwpakketjes gekocht. Kan je gewoon mee vooruit, alleen moet ik wel die uitschakelvertraging er bij maken, nog niet aan toegekomen dus aan de kany geflikkerd. Nu staat mijn laboratorium in verhuisdozen omdat ik dat hok moet vertimmeren. De eerste gedachte was dat het inderdaad voor een paar knaken immekaar te flansen zou moeten zijn en dus de prijs van Chima OEM ook ergens rond die 6 knaken zou moeten liggen. Meer is het niet waard
 
Terug
Bovenaan Onderaan