Alternatieve koplamp Kawasaki z750 (2008) van baboon

Peter Hardy

Rookie
25 okt 2023
10
1
Beste, ik heb een alternatieve koplamp besteld van Baboon. Maar wil de originele verlichting en fitting gebruiken van mijn motor.
Nu past de fitting niet goed in het huis van de koplamp. Hij gaat er wel in maar klikt niet vast als ik ze naar rechts vastdraai.

Iemand ideeën?
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    73,2 KB · Weergaven: 1
  • image.jpg
    image.jpg
    61,4 KB · Weergaven: 2
Heeft die alternatieve koplamp geen meegeleverde fittingen? Ik snap dat je liever niet in de draadboom knipt maar met een krimpkous kun je het ook netjes krijgen. De manier waarop een fitting in een lamp zit is namelijk niet bepaald gestandaardiseerd. Dus dat de originele fitting niet in de nieuwe koplamp past is niet zo vreemd.
 
Heeft die alternatieve koplamp geen meegeleverde fittingen? Ik snap dat je liever niet in de draadboom knipt maar met een krimpkous kun je het ook netjes krijgen. De manier waarop een fitting in een lamp zit is namelijk niet bepaald gestandaardiseerd. Dus dat de originele fitting niet in de nieuwe koplamp past is niet zo vreemd.
Dankjewel voor de reactie. Nee de koplamp kwam niet met fitting en lampjes.
Het zit hem niet zozeer in de bedrading etc. Meer de fitting die niet in het huis gedraaid kan worden, zoals die wel pakt in de originele. Hij draait gewoon niet vast.
 
Het is alleen het stadslicht/parkeerlicht dat niet lekker past of ook het dim- en grootlicht? Dim- en grootlicht moeten precies goed zitten maar stadslicht luistert niet zo nauw. Een beetje beunen met wat flexibele kit is dan niet zo erg. Als het goed is gaan die LEDs niet snel kapot.
 
Het is alleen het stadslicht/parkeerlicht dat niet lekker past of ook het dim- en grootlicht? Dim- en grootlicht moeten precies goed zitten maar stadslicht luistert niet zo nauw. Een beetje beunen met wat flexibele kit is dan niet zo erg. Als het goed is gaan die LEDs niet snel kapot.
Bedankt voor je reactie. Het gaat inderdaad alleen maar om de stadslichten in de bovenhoeken van de koplamp. We gaan kijken of we het vast kunnen zetten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan