Benzine kraan bmw funduro

Corbmw

Rookie
14 jul 2021
6
0
Hoi Ik had de benzine kraan eraf gehaald omdat ik dacht dat hij vuil is, omdat ik na +-200 km kraan op reserve moet zetten ,ga ik dan tanken gaat er maar 10 ltr bij ,maar nu zie ik dat er 2 verschillende lengtes buisjes opzitten met +- 3cm verschil waar geen filter zit dus er zit dan nog 10 ltr reserve in ,zijn er meer funduro rijders die dat probleem hebben en oplossingen? Alvast bedankt
 
Drie liter reserve hmm volgens mij zit je fout Hellracer volgens de info heeft BMW Funduro 17.5 liter in de tank dan kom ik op 7.5 liter als reserve bij de Topicstarter .
Als ik mijn funduro echt vol tank e doorrij tot hij op reserve gaat, kan er 13,5 liter bij.
Reserve is 3 a 3,5 liter. Het laatste beetje krijg je er niet uit.
Als je bij het tanken direct bij de eerste keer afslaan stopt, gaat er 11 liter in.
 
Aha dus het is niet raar dat ik na +- 200 km op reserve moet zetten ,ik heb altijd gedacht dat er 20 ltr tank opzit ,ik had altijd gerekend dat ik een 350 km met de inhoud kon rijden maar dat is dus niet jammer ,ik heb een RT1100 gehad daar ging het makkelijk mee, vandaar dacht ik dat ,maar toch bedankt
 
Nog een vraag wat voor benzine tanken jullie ,ik heb altijd super getankt maar nu het zo duur is enkele keren gewoon in het begin ging het goed (rij woon werkverkeer 100 km pd) maar nu steeds vaker na aantal kms begint hij onrustig te lopen net zoals je hem voelt voordat op reserve zetten ,toch maar weer super benzine?
 
Hoi Ik had de benzine kraan eraf gehaald omdat ik dacht dat hij vuil is, omdat ik na +-200 km kraan op reserve moet zetten ,ga ik dan tanken gaat er maar 10 ltr bij ,maar nu zie ik dat er 2 verschillende lengtes buisjes opzitten met +- 3cm verschil waar geen filter zit dus er zit dan nog 7.5 ltr reserve in ,zijn er meer funduro rijders die dat probleem hebben en oplossingen? Alvast bedankt
 
Terug
Bovenaan Onderaan