BMW ‘stuureindspiegels’.

Goedenavond allemaal,

Vandaag ‘stuureindspiegels’ laten monteren op mijn BMW S1000R.

De motorfiets heeft een heel andere look gekregen en ik ben zeer tevreden. Wat vinden jullie ervan?

Op het forum lees je veel over trillingen in de spiegels. Maar deze spiegels zijn door BMW diverse malen gemodificeerd en heb er bij de terugreis op de snelweg niets van gemerkt.

IMG_9263.jpeg
IMG_9267.jpeg
IMG_9268.jpeg
IMG_9270.jpeg
IMG_9274.png
 
ik vind dat soort spiegels echt stom. Zitten niet op de plek waar je normaal je spiegels verwacht, m.i. verleg je je blikveld nu te ver weg van de weg voor je en t maakt het stuur ook nog eens breder. Doe mij maar gewone :+
 
ik vind dat soort spiegels echt stom. Zitten niet op de plek waar je normaal je spiegels verwacht, m.i. verleg je je blikveld nu te ver weg van de weg voor je en t maakt het stuur ook nog eens breder. Doe mij maar gewone :+
Eerlijk verhaal.

Echter zie ik met deze spiegels meer dan met de standaard spiegels. Deze (standaard spiegels) staan verder naar binnen waardoor je een hoop van je eigen lichaam in de spiegel terugziet. Bij de nieuwe spiegels heb ik hier geen last meer van.

Dus buiten het optische, heeft het ook nog een veiligheidsverhogende werking.
 
Ziet er gaaf uit alleen moet je er wel goed rekening mee houden als je ergens tussendoor rijdt denk ik 🤔
Met de standaard spiegels kijk je idd vaak tegen jezelf aan zeker als je wat forser bent, dat had ik ook op mijn XSR met de CRF geen last meer van die is aanzienlijk breder.
 
Terug
Bovenaan Onderaan