Classicsuperbikemeeting 2016

Bij deze VFR dus?
[~[url="http://i304.photobucket.com/albums/nn194/keesvdr/20160619_CSBK_SAM_Elst/IMG_1784%20Honda%20VFR_zps9hbxoe7x.jpg"]afbeelding~][/URL]
Ja, dan was ik dat op weg naar huis. Ik maak bij evenementen ook altijd foto's van de motoren van de bezoekers die me interessant lijken, en die een beetje op de foto te krijgen zijn. Mijn indruk was dat er veel minder 70's en 80's fietsen van bezoekers waren. Dus motoren die geen "echte" classic superbike zijn, maar hier dicht tegenaan schurken.
Het is verder wel jammer dat de meeste forummers niet met hun Forum-nickname op een bordje of zo lopen.

:Y

Klopt ja, het gebeurt me wel vaker dat je naderhand foto's ziet van mensen die de foto's hebt zien maken :+

Ik was graag met m'n jaren 80 superbike gegaan, maar die is nog niet goed genoeg om van Enschede naar Elst te rijden :/
 
Mooie super-bol :Y

[afbeelding]


Stond nog een mooie super-super-bol naast maar daar stonden andere menschen overheen te kwijlen :9~ , denk komt later wel.... kan de eigenaar eerst even de kwijl d'r af vegen.

:W Tomcat, was gezellig ja. tot volgende evenement :)


Een gemis waren wel oa de #19 Spencer replica en #60 Rainey replica, had deze wel willen horen/zien rijden.
De Moriwaki Kawa wel gezien en volgens mij ook in de aller-aller eerste (opwarm/demo)ronde zien rijden.

Verders wel vermaakt *O*

Dank je ben de hele dag bezig geweest hem weer schoon te krijgen ;)
 
De races waren prachtig om te zien, maar het classic superbike treffen stelde dit jaar toch echt geen reet voor. Volgend jaar maar weer een andere locatie? En niet meer in combinatie met een ander groot evenement.
 
Nog een foto van het einde van de CSBK klasse


gelukkig ging het goed, maar het was wel ff schrikken
 
De races waren prachtig om te zien, maar het classic superbike treffen stelde dit jaar toch echt geen reet voor. Volgend jaar maar weer een andere locatie? En niet meer in combinatie met een ander groot evenement.



Deed inderdaad een beetje pijn hoe mager de opkomst was.Ik wil de draad best wel weer oppakken...heb inmiddels een lapje grond en ruimte bij mij thuis :)
full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan