Clubblad virago

Het lijkt er op dat je startprobleem hebt.

Voor een 20 jaar geleden een vriendin had de virago 750 ergens uit de jaren 80 tijdens het starten was het net of de startermotor oversloeg of hij hem niet wilde pakken heb door de jaren heen wel het een en ander gehoord hoe je dit oplost maar heb geen flauw idee meer.
 
Je hoeft gerust niet naar Nuenen, want 20 jr terug werkte dat ook niet afdoende.

Ik zal morgen even op m’n pc kijken of ik er nog een complete uitleg op heb staan.
 
Ik zal kijken of ik het kan plaatsen.

Er staan nl. gegevens van derden bij die ik niet wil delen, dus die moet ik eerst anoniem maken.

Maar een reactie van de TS moet ik nog krijgen.
Ik vind dat op z’n minst raar.
 
Dat begrijp ik.
Ik zou er in ieder geval blij mee zijn voor in de toekomst, mocht mijn Virago problemen gaan geven.
 
Ik zal kijken of ik het kan plaatsen.

Er staan nl. gegevens van derden bij die ik niet wil delen, dus die moet ik eerst anoniem maken.

Maar een reactie van de TS moet ik nog krijgen.
Ik vind dat op z’n minst raar.
gok dat TS niet meer komt. Na zijn vraag niet meer op het forum geweest...
 
Met zijn mailadres op deze manier op internet, zal z'n spam behoorlijk toenemen
 
Ik zal kijken of ik het kan plaatsen.

Er staan nl. gegevens van derden bij die ik niet wil delen, dus die moet ik eerst anoniem maken.

Maar een reactie van de TS moet ik nog krijgen.
Ik vind dat op z’n minst raar.

Ha @Vulcanrider ,
Heb je wellicht nog eens tijd om het naar mij te pm'en of te plaatsen?
 
Luitjes,

Door privé omstandigheden heeft het even op zich laten wachten, maar hier zijn de twee items voor de startperikelen van de Virago's
Misschien kan een moderator dit ook in de technische FAQ plaatsen, maar dat laat ik aan hun over.
Ten overvloede wil ik melden dat ik deze twee stukken heb mogen gebruiken van de beheerder van de Dutch Virago Riders en dat ik geen verantwoordelijkheid neem voor de eventuele fouten. Sommige forumleden zullen de stukken herkennen omdat zij ook lid waren van de Dutch Virago Riders.
 

Bijlagen

  • bzDJg.jpg
    bzDJg.jpg
    83,2 KB · Weergaven: 19
  • Start problemen XV na 1984.pdf
    1,1 MB · Weergaven: 19
  • Uitleg werking startkoppeling Virago 750 uit 1981.pdf
    1,2 MB · Weergaven: 13
Terug
Bovenaan Onderaan