ducati paso nuda

hajeka

Rookie
3 jun 2004
2
0
nieuwleusen
je vind de paso mooi of niet mooi, ik vind het zowieso zonde bij elk merk motor dat het blok in het plestiek wordt ingepakt. het is zo'n mooi stukkie techniek.
van uit deze gedachte vorig jaar een paso met schade gekocht.
deze helemaal gereviseerd en als paso nuda weer opgebouwd. werkelijk alles is vernieuwd. ik vroeg mij af of er iemand ervaring heeft met het ombouwen van weber carb naar mikumi carb. , en wat is de juiste instelling van de voor en achterveering ?

full


full
 
Laatst bewerkt:
Of je hem nu mooi geworden vindt of niet is een kwestie van smaak maar ik moet zeggen dat hij er supernetjes uit ziet...........compliment!
Met je vragen kan ik je helaas niet helpen..........waarom post ik dan eigenlijk? *D ...............geeeeeeeeen idee
 
Bel eens een paar Ducati-dealers zou ik zeggen. De ombouw van Weber naar Mikuni is een eind jaren '80 vaak uitgevoerde modificatie om een 900 SS of een Paso netter te laten lopen.

Als eerste moet ik denken aan Startwin motoren, die verbouwen echt alles.
 
bedankt voor de info, :]

zal deze mensen eens bellen.
ik wil het echter wel zelf gaan monteren anders gaat het te veel in de paieren
lopen
( laatst de weber af laten stellen bij een motorzaak , kost 89 euro ?!! ) :(
 
Heeeel erg mooi gedaan.
Inderdaad. Ik vindt een Paso niet echt de mooiste duc. Maar als je er zoiets van maakt...
Als ik een keer schade rij met mijn Falco zal ik er ook zoiets van maken.


Is nog je vraag niet beantwoord |(
Kan ook niet veel anders dan je naar Biggelaar verwijzen.
 
Zat bij de passo niet orgineel een onderkuip???

iig zijn kleinere verre verwante, de Cagiva Freccia, heeft een doorlopende kuip. Ik wilde hem eerst namelijk ook (tijdelijk) naked maken, maar dat lukt me met geen mogelijkheid.
 
Yup, tijdelijk. Dat was voornamelijk om het spul af te stellen, daarom wilde ik er naked mee rijden. als je al eens kijkt wat een moeite je moet doen om tegenwoordig bij de bougie te komen :( . Laten we zeggen dat de brommers van vroeger al makkelijker waren dat mijn 125er van 1991. iig, Ik dacht ff dat hij bij de passo nieuwe kappen had gemaakt i.p.v. de oude bewerkt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan