Enig idee of dit een schademotor geweest is? Prijs misschien te mooi om waar te zijn?

Hi,

Ik weet dat dit topic al ruim een half jaar oud is. Maar is er nu wel of niet iemand bij HP Motoren geweest in Eemnes?
Hij heeft er een mooie motor staan voor een goede prijs. De prijs klopt met andere motoren die er te koop staan.

waarschijnlijk ben ik er in de buurt aankomende week. Maar wilde toch even het sentiment proeven qua de verkoper.
Het lijkt me dat hij toch motoren zal verkopen anders besta je niet zo lang.
 
Hi,

Ik weet dat dit topic al ruim een half jaar oud is. Maar is er nu wel of niet iemand bij HP Motoren geweest in Eemnes?
Hij heeft er een mooie motor staan voor een goede prijs. De prijs klopt met andere motoren die er te koop staan.

waarschijnlijk ben ik er in de buurt aankomende week. Maar wilde toch even het sentiment proeven qua de verkoper.
Het lijkt me dat hij toch motoren zal verkopen anders besta je niet zo lang.
Lees en huiver:
Ervaringen met HP motoren Eemnes
 
Hi,

Ik weet dat dit topic al ruim een half jaar oud is. Maar is er nu wel of niet iemand bij HP Motoren geweest in Eemnes?
Hij heeft er een mooie motor staan voor een goede prijs. De prijs klopt met andere motoren die er te koop staan.

waarschijnlijk ben ik er in de buurt aankomende week. Maar wilde toch even het sentiment proeven qua de verkoper.
Het lijkt me dat hij toch motoren zal verkopen anders besta je niet zo lang.
Gewoon gaan kijken. Je koopt een motor als die je bevalt. Je hoeft niet met de aanbieder te trouwen of zo
 
Ik zou er blindelings kopen .
Neem bijvoorbeeld deze : een aanhanger met 126 pk 👌

Screenshot_20240308-101025_Chrome.jpg
 
Hi,

Ik weet dat dit topic al ruim een half jaar oud is. Maar is er nu wel of niet iemand bij HP Motoren geweest in Eemnes?
Hij heeft er een mooie motor staan voor een goede prijs. De prijs klopt met andere motoren die er te koop staan.

waarschijnlijk ben ik er in de buurt aankomende week. Maar wilde toch even het sentiment proeven qua de verkoper.
Het lijkt me dat hij toch motoren zal verkopen anders besta je niet zo lang.
Kijken kost niks……
 
Dat topic van HP is er al veel langer.
Ik ben er zelf een keer of 3 geweest en vind het er leuk kijken, maar dat boeit niet zo.
Dat Erik Lent er geweigerd wordt, wat ik begrepen heb, vind ik wel opvallend, die doet motor keuringen.

Een grote handelaar die soms ook exclusieve auto's heeft en zoals ik recentelijk geleerd heb, opgevoerde aanhangers.

Ik zou een nieuwe rijder niet adviseren er alleen te gaan kijken en laten informeren, maar iemand mee zonder roze bril is altijd handig.
 
Ben er ook geweest, maar loop er net zo hard weer uit.
Liep eens een andere keer binnen omdat ze een Harley binnen hadden die ik ook eerder wilde kopen. Wilde er op rijden maar de jonge verkoper kon de sleutel niet vinden, toen niet starten, toen bleek de accu leeg...
Kortom het was een "goede" motor, starten en lopen.....
Ze bestaan al lang, maar het topic is ook niet voor niets zo lang!
Zeg niet dat je er geen motor kunt kopen, maar dan moet er navraag gedaan kunnen worden, historie en onderhoud bekend zijn.
En neem iemand mee met technische kennis en of laat de motor keuren.

P.S. In Hoogeveen zit ook zo'n grote zaak met dezelfde fratsen.
 
Wel leuk om daar te kijken….:+

Maargoed, zoals zo vaak geschreven wordt: opletten wat je koopt!

En heb je twijfels dan dat ding gewoon laten staan……maarja dat is moeilijk hè.
 
Motoren die rijen dik krap naast elkaar staan zodat je niet goed kan kijken is vaak ook een teken aan de wand.
Kijken is kopen. We spelen er graag op in.
(Een beetje opschieten mensen! :+ )

Check ook altijd de nokken van de onderste kroonplaat en die plek op het frame.
Zaklamp mee. 8-)
 
Motoren die rijen dik krap naast elkaar staan zodat je niet goed kan kijken is vaak ook een teken aan de wand.
Kijken is kopen. We spelen er graag op in.
(Een beetje opschieten mensen! :+ )

Check ook altijd de nokken van de onderste kroonplaat en die plek op het frame.
Zaklamp mee. 8-)
Wel eens bij Goedhart geweest? Rijen dik, strak tegen elkaar,maar wordt toch als een goede motorzaak benoemd
 
Wel eens bij Goedhart geweest? Rijen dik, strak tegen elkaar,maar wordt toch als een goede motorzaak benoemd
Die nemen ook heus wel de moeite om hem klaar te zetten in die ruime showroom met paden tussen de motoren.
En er staan geen schade motoren.
Het kan echter nog strakker in een krappe ruimte en het motorpark een stuk ouder en verdachter.
Dan gaan ze pressie uitoefenen of het wel helemaal de moeite is om hem er tussen uit te halen. Je ziet al hoe moeilijk dat is. :)
 
Wel eens bij Goedhart geweest? Rijen dik, strak tegen elkaar,maar wordt toch als een goede motorzaak benoemd
De motorzaak hier om de hoek ook, staan de motoren ook krap tegen elkaar.
Maar daar loopt wél een behulpzame vent rond die de motor er zonder moeite tussenuit manoeuvreert zodat je wél even kan zitten of desgewenst kan proefrijden zonder eerst het complete aankoopbedrag op tafel te moeten leggen :)
 
Zelf goed kijken en doe de kenteken check... Kijk naar de kontakt sleutels slijtage daarvan. Ten opzichte van de km/miles... zelf zou ik import laten staan maar dat mijn keuze.
 
Zelf goed kijken en doe de kenteken check... Kijk naar de kontakt sleutels slijtage daarvan. Ten opzichte van de km/miles... zelf zou ik import laten staan maar dat mijn keuze.
Ja, bij import is de kilometerstand eigenlijk niet te checken anders dan je eigen optische beoordeling. :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan