Ghezzi-Brian Sport Monza 2.0

RoelGhezzi

Rookie
16 okt 2016
18
25
Varsseveld
Soms kan je zelfs met iets heel bijzonders nét niet tevreden zijn.
Dat was aan de orde met mijn Ghezzi-Brian. Zij is mooi maar niet spannend genoeg (net een relatie..)
Dus bedacht ik de 2.0 versie. Best gewaagd om een gewogen design te veranderen.
Toch heb ik het gedaan, zelf vind ik het erg mooi geworden; de lijnen van de fiets komen beter uit en het kleuren schema is wat traditioneel maar past naar mijn idee perfect bij de fiets.
Kort geleden kreeg ik via de mail een compliment van Bruno saturno (de Brian uit ghezzi-Brian) KICKEN !
Nu jullie visie, duim hoog of laag?
ghezzi nov 3 (2).jpg
5.jpg
 
Erg mooi. Op het gekleurde ruitje na. Maar dat is een persoonlijke tic. Ruitjes moeten kleurloos zijn....

gave machine. Hoe rijdt ie?
 
Hoe hij rijdt?
Door de K&N filters, het geflowde inlaat traject en de , vrij open, uitlaten (wel goedkeuring)Reageerd de machine zeer direct op het gas en klimt snel de toeren in.
Boven 3500 toeren begint het feest..De wegligging is door de Öhlings zeer straf en het gewicht (170 kg) is laag. Hierdoor heb ik een zeer scherp sturende fiets, is makkelijk van koers te veranderen en loopt zeer mooi en hard. Nadelen? rustig toeren kan, maar vereist veel gevoel bij het gasgeven. De machine is gebouwd voor het circuit maar heeft een kenteken. Zij verloochend haar afkomst niet..:)
 
Terug
Bovenaan Onderaan