Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #23

Heel veel sukkelende mensen op de weg. Het lijkt wel of het steeds erger wordt :X
En in Emmen lijken ze oorlog te verwachten. Nooit geweten dat Lex en Max zo gevaarlijk waren :+

Nou, beruchte families hoor, nazi’s, oorlogshitsers, veroveraars, bedriegers, gelieerd aan ‘mensenuitvliegtuiggooiers’, het houdt niet op.
 
‘n Vliegende eend wil je niet raken. Ging bij mij ooit door de grill en de radiateur ook kapot.
Ooit in vorig leven een klant gehad waarvan de auto terug werd gebracht vanuit half Frankrijk, die had een fazant door zijn voorruit gekregen, die voor een deel tussen dak en hemelbekleding op de hoedenplank was terecht gekomen. Repatriëring heeft midden in de zomer anderhalve week geduurd. 🤮
 
Net even bij de bouwmarkt geweest voor 6 mtr pvc buis.
20240426_115406.jpg
 
Het spatbord kon me eigenlijk weinig schelen, maar die mooie zwaan dood, eeuwig zonde. Ik reed op een dijk en kon geen kant op.
 
Lekker twee uurtjes wezen toeren en op het einde de claxon weer eens mogen gebruiken omdat iemand niet op zat te letten.
Ik sta voorgesorteerd op de meest rechtse baan voor rechtsaf te gaan. Komt een auto naast me staan en bij groen rijden we allebei aan en wisselt ie zonder blikken of blozen gewoon naar mijn baan.. terwijl er ook duidelijk lijnen staan die aangeven op welke baan je moet uitkomen.
1714401590138.png
 
Terug
Bovenaan Onderaan