Hiel teen schakelpook

Johan Gronloh

Rookie
20 aug 2007
11
0
Zoetermeer
Beste dames en heren,
Allereerst wens ik iedereen een prettig uiteinde en een goed begin van 2023, dus wees voorzichtig met vuurwerk.

En om dan maar met de deur in huis te vallen ik ben op zoek naar een hiel-teen schakelpook voor een Suzuki-Intruder M1600 uit 2009.
Wat is daar zo moeilijk aan vraag je je dan af....nou, heb al aardig wat uurtjes achter de PC gezeten maar kan het niet vinden.

En toen kwam ik hier terecht.
Is hier iemand die weet waar ik die pook kan aanschaffen voor deze specifieke motor.
Ik zal je eeuwig dankbaar zijn.
 
De Suzuki dealer kan je vertellen of het een origineel geleverd accessoire is of niet.
Zo niet zal je op zoek moeten naar iemand die een standaard pook kan aanpassen, dat lijkt me goed mogelijk.
Succes.
 
Hoe lang is de uitgaande as waar je pook op zit? Mss kan je met wat aanpassen een 2e er op zetten. Als er geen originele zijn, dan de Aftermarket op, kijk dan eens bij Harley spullen
 
Ook vele bouwjaren van de moto guzzi california hebben hak-teen schakeling, is nog zat voor te koop en misschien ook wel pas te maken.
 
ik vraag me dan af waarom je dat wilt , volgens mij is dat een knap ongemakkelijke manier van schakelen
 
Als je dit eenmaal gewend bent wil je niet anders, mss op een n sport bike is het wat anders, maar op de meeste cruiser zit het. Ik rij al vanaf 96 met zo'n systeem en heb nooit terug gewild
 
Suzuki Intruder heeft een vrij grote fanatieke familiare club verspreidt over heel NL.
Sprak ze op een stand in Houten.
Zij kunnen je ook vast verder helpen
 
Ik heb er nog een liggen van een Yamaha Royal Star Venture XVZ 1300 TF. Wel een 'opknappert' maar gratis af te halen. Wellicht is die passend te maken? Fijne manier van schakelen overigens!
 

Bijlagen

  • IMG_2999.jpeg
    IMG_2999.jpeg
    331,5 KB · Weergaven: 21

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan