Honda CBR 600 f3

TheShadow

MF'er
18 jun 2017
47
15
Beverwijk
Ik ben bezig met het opknappen van een CBR 600 f3 uit 1997.

Nu moet ik de keerringen en hoezen gaan vervangen.

Weet iemand hoe veel olie in zo een voorpoot moet?

Hier foto van mijn project.

Heb frame zwart gespoten en en voorvork aangepakt, motorblok komt ook aan de beurt.
 

Bijlagen

  • 38CFFB99-6CE7-43CE-B34E-4904621DA9CF.jpeg
    38CFFB99-6CE7-43CE-B34E-4904621DA9CF.jpeg
    233,8 KB · Weergaven: 57
  • 8E340B2A-888D-49D2-A980-91805DEF924E.jpeg
    8E340B2A-888D-49D2-A980-91805DEF924E.jpeg
    279 KB · Weergaven: 57
Ziet er netjes uit. En moedig, zo op dat tafeltje.

Heb je het al aan het werkplaatshandboek gevraagd, die weet altijd alles.
Ziet er zeer zeker netjes uit! Wat wellicht ook kan helpen met je project is sites als motorcyclespareparts .eu, deze geven per onderdeel een exploded view waarin je wat meer kan zien wat waar hoort. En een hayness manual of werkplaats zoek zou ook erg helpen in dit geval zoals @Loki zegt.
 
Ik heb nieuwe stuurgewichten gekocht maar de bout heeft een andere diameter ik heb een flink stuk uit het stuur gehaald (gewicht) kan ik dit wel gewoon verwijderen? Het is en lang gewicht met een rubber eraan.
 
En weer een stapje verder:

Bekijk bijlage 1882304
Mooi bezig! Hoewel dit misschien niet het juiste topic is hiervoor ben ik best wel geïnteresseerd in de rest van jouw project en de voortgang die je maakt! Het ziet er erg strak en mooi uit tot nu toe!
Ik heb nieuwe stuurgewichten gekocht maar de bout heeft een andere diameter ik heb een flink stuk uit het stuur gehaald (gewicht) kan ik dit wel gewoon verwijderen? Het is en lang gewicht met een rubber eraan.
Stuurgewichten zijn niet zozeer essentieel voor de werking van de motor, ze zorgen ervoor dat trillingen niet tot minder doorkomen in je stuur. Als je lang op de snelweg zit kan je je hand voelen trillen na een tijdje maar thats it. Al zou ik persoonlijk voor de looks wel een setje vinden met de juiste maten
 
Mooi bezig! Hoewel dit misschien niet het juiste topic is hiervoor ben ik best wel geïnteresseerd in de rest van jouw project en de voortgang die je maakt! Het ziet er erg strak en mooi uit tot nu toe!

Stuurgewichten zijn niet zozeer essentieel voor de werking van de motor, ze zorgen ervoor dat trillingen niet tot minder doorkomen in je stuur. Als je lang op de snelweg zit kan je je hand voelen trillen na een tijdje maar thats it. Al zou ik persoonlijk voor de looks wel een setje vinden met de juiste maten
Dank je wel!
Ik zal weer wat posten zodra ik weer verder ben met zicht werk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan