Suzuha TR1
MF veteraan
beste Fighters
ik ben al een tijdje heel langzaam een gsxr achterbrug in een gsx750es frame aan het inbouwen.
ik loop tegen het probleem aan dat ik niet weet of mijn dogbones standaard zijn of niet.
ze zijn 110mm lang (hart op hart) en er staat 24F op, ze zouden van een `98er GSXR zijn en bij de brug horen die ik heb gekocht.
Nu staat de motor op zijn pootjes zonder blok erin en met een Hayabusa voorvork erin en met een beetje `probeer`bevestigingspunten van de achterschokker.
Aan de voorkant van het frame staat deze nu op 23cm van de straat, dit zou eigenlijk de hoogte moeten zijn met het blok en alles erop en eraan, volgens mijn vraag op het gsx750es forum alhier.
Ik neem aan dat ik met kortere dogbones de achterkant omhoog krijg? of juist andersom?
Oh ja, er zit een `98er schokbreker van een gsxr in, dus dat komt wel overeen.
ik denk dat ik hier bij de streetfighters goed zit, want dat gaat het (hoop ik) worden!
ik ben al een tijdje heel langzaam een gsxr achterbrug in een gsx750es frame aan het inbouwen.
ik loop tegen het probleem aan dat ik niet weet of mijn dogbones standaard zijn of niet.
ze zijn 110mm lang (hart op hart) en er staat 24F op, ze zouden van een `98er GSXR zijn en bij de brug horen die ik heb gekocht.
Nu staat de motor op zijn pootjes zonder blok erin en met een Hayabusa voorvork erin en met een beetje `probeer`bevestigingspunten van de achterschokker.
Aan de voorkant van het frame staat deze nu op 23cm van de straat, dit zou eigenlijk de hoogte moeten zijn met het blok en alles erop en eraan, volgens mijn vraag op het gsx750es forum alhier.
Ik neem aan dat ik met kortere dogbones de achterkant omhoog krijg? of juist andersom?
Oh ja, er zit een `98er schokbreker van een gsxr in, dus dat komt wel overeen.
ik denk dat ik hier bij de streetfighters goed zit, want dat gaat het (hoop ik) worden!