Je mooiste (eigen) motorfoto deeltje VI

37F0C4DA-48F7-4228-A616-BE75A5997963.jpeg
 
Nog bijna helemaal standaard, zo te zien.
Hij is van 2001 of later gezien de katalysator.
Wil je een tip hoe je hem met een diepte-investering van een paar dubbeltjes veel beter kan laten sturen?
Hij is inderdaad helemaal standaard, tot het laatste schroefje aan toe. Bj 2004 en een maagdelijke 20.000km op de tellert.
Stuurt t.o.v. de fz6 veel strakker!

Alle tips zijn welkom, frank!
 
Alleen het ruitje lijkt niet de originele te zijn op deze foto.
Tip: een paar carrosserieringen bovenop de achterschokbreker plaatsen. Daarmee lijkt de motor wel 30 kilo lichter te worden.
Meestal doet men 4 tot 6mm, en door het linksysteem geeft dat een bijna drievoudige verhoging van de achterkant.
 
Terug
Bovenaan Onderaan