Kawasaki Versys 650 2023 Uitlaat

GlennA33

Rookie
10 jul 2023
1
0
Hallo Allen,

Ik moet Dinsdag afrijden en wil hierna ( als ik slaag uiteraard ) direct naar de dealer om een nieuwe Kawasaki Versys 650 te kopen.
Ik zou hier ook graag een after-market uitlaat op willen. Het probleem is dat ik nergens voor het 2023 model een uitlaten kan vinden.
Mijn vraag is dus, voor welk model/bouwjaar moet ik zoeken dat de uitlaat ook op het 2023 model past.
 
Ja . je wilt het niet horen en je vraagt het ook niet.
Toch zou ik mooi gaan rijden met de orginele uitlaat.
Je garrantie blijft er wat beter door, in het buitenland weinig problemen , motor afstelling blijft goed.
zelf weten.
 
Hallo Glenn, ik heb het antwoord niet. Misschien kan je dat aan de dealer vragen. Ik weet dat bij mijn BMW de dealer zelf een akrapovic uitlaat in de display had, die was dan speciaal ontwikkeld en de fabrieksgarantie bleef dan ook omdat de dealer deze meteen monteerde. Het is niet de goedkoopste oplossing.
Zelf vind ik een aftermarked buddyzit een beel betere investering dan een andere uitlaat. Ik weet niet hoe goed het originele zadel is, maar meestal is een aftermarked wat harder en confortabeler. Als je bijvoorbeeld binnendoor naar de Vogezen rijdt, dan maakt dat echt wel verschil.
 
Terug
Bovenaan Onderaan