Kawasaki Z750 Eddie Lawson Replica

HerrJohann

MF'er
30 jun 2013
224
3
Zaandam
Bij deze ook maar een topic geopend voor mijn huidige project.

Als eerste motor had ik al een z750 in eddie lawson stijl, maar helaas besloot een automobilist een gevaarlijke manouvre uit te halen en mij, mijn motor total loss te laten rijden ;)

enfin, we zijn een fireblade en een jaar later en ik zag een groene z750 uit 82 langskomen voor een paar honderd euro. moest alleen wel nog in elkaar gezet worden :)

het doet is om er een eddie lawson replica-achtig van te maken zoals de circuitversie.

plaatjes laten zien waar ik momenteel ongeveer sta met mijn vooruitgang.
de nummerplaat op de voorkant is een beetje een test versie, iets grotere platen en met bestickering staan in bestelling, en daar zal ik de lamp ook wat subtieler in weg werken. en het voorspatbord ligt bij de spuiter, deze is even tijdelijk.

zo was hij na aanschaf.
50He50e.jpg



dit een weekje en wat geknutsel verder
UKe5AKa.jpg


en dit vandaag na een geslaagde testrit ;)
zh879p5.jpg


verder zijn ook nog andere bedieningsknoppen onderweg vanuit china ;)

gr Johan
 
zij en voornummerplaat gemaakt,
zijkant is nog niet de goede vorm maar dit is meer een prototype ;)

momenteel oor operatie gehad dus pas over 6 weken kan ik weer verder sleutelen.

ngMIKZX.jpg
 
vandaag ook even een Kerker demper op de kop getikt!!

komt hopelijk volgende week binnen :)

niet dat mensen hier reageren maar dat boeit niet zoveel ;)
 
vandaag ook even een Kerker demper op de kop getikt!!

komt hopelijk volgende week binnen :)

niet dat mensen hier reageren maar dat boeit niet zoveel ;)
Er zijn veel meer meelezers dan reageerders moet je maar denken. Leuke fiets. Wat voor koplamp het je erop zitten, waar heb je die vandaan? Veel plezier van de ELR, en pas op voor auwwwwtoos.........
 
@Tomcat, het is een " fisheye 55mm" koplamp. lijkt op die van een suzuki gsxr
@tremalzo, nee dat kan niet, de eddie lawson bike is de mooiste die er is ;)

kep ook nieuwe "nummerplaten" gekocht voor de voorkant. deze zijn niet helemaal hoe ik ze wil hebben.

en voor de achterkant ga ik nog wat nieuws maken die lijken op de " originele"
 
update:
nieuwe achterplaten gemaakt, stickers voor buddyseat zijn even testen hoe het staat.

volgende week de buddyseat wegbrengen om opnieuw te laten bekleden en vormen.

verder mn kerker binnen gekregen, embleem moet ik nog monteren en ook even kijken hoe ik het ga doen met de ophanging. sowieso moet ik ook nog even kijken hoe die uitlaat precies in elkaar moet.

voorlopig staat ie er zo bij :) nummers moet ik er nog even opplakken

vhauwz.jpg


125p5ol.jpg


16hssp1.jpg
 
stickers opgeplakt, en ook de kerker stickers op de tank.

kerker moet nog even opnieuw gespoten worden, en uiteraard nog even het kerker logo op de uitlaat.

uitlaatje klinkt lekker met nieuwe dempingswol erin :]


IO04K7K.jpg
 
'Kawasaki ELR z750' > 'Kawasaki Z750 Eddie Lawson Replica'
 
Bij deze ook maar een topic geopend voor mijn huidige project.

Als eerste motor had ik al een z750 in eddie lawson stijl, maar helaas besloot een automobilist een gevaarlijke manouvre uit te halen en mij, mijn motor total loss te laten rijden ;)

enfin, we zijn een fireblade en een jaar later en ik zag een groene z750 uit 82 langskomen voor een paar honderd euro. moest alleen wel nog in elkaar gezet worden :)

het doet is om er een eddie lawson replica-achtig van te maken zoals de circuitversie.

plaatjes laten zien waar ik momenteel ongeveer sta met mijn vooruitgang.
de nummerplaat op de voorkant is een beetje een test versie, iets grotere platen en met bestickering staan in bestelling, en daar zal ik de lamp ook wat subtieler in weg werken. en het voorspatbord ligt bij de spuiter, deze is even tijdelijk.

zo was hij na aanschaf.
50He50e.jpg



dit een weekje en wat geknutsel verder
UKe5AKa.jpg


en dit vandaag na een geslaagde testrit ;)
zh879p5.jpg


verder zijn ook nog andere bedieningsknoppen onderweg vanuit china ;)

gr Johan
Bij deze ook maar een topic geopend voor mijn huidige project.

Als eerste motor had ik al een z750 in eddie lawson stijl, maar helaas besloot een automobilist een gevaarlijke manouvre uit te halen en mij, mijn motor total loss te laten rijden ;)

enfin, we zijn een fireblade en een jaar later en ik zag een groene z750 uit 82 langskomen voor een paar honderd euro. moest alleen wel nog in elkaar gezet worden :)

het doet is om er een eddie lawson replica-achtig van te maken zoals de circuitversie.

plaatjes laten zien waar ik momenteel ongeveer sta met mijn vooruitgang.
de nummerplaat op de voorkant is een beetje een test versie, iets grotere platen en met bestickering staan in bestelling, en daar zal ik de lamp ook wat subtieler in weg werken. en het voorspatbord ligt bij de spuiter, deze is even tijdelijk.

zo was hij na aanschaf.
[afbeelding]


dit een weekje en wat geknutsel verder
[afbeelding]

en dit vandaag na een geslaagde testrit ;)
[afbeelding]

verder zijn ook nog andere bedieningsknoppen onderweg vanuit china ;)

gr Johan

Jammer dat hij niet de kleurstelling van de circuit fiets heeft gekregen
 
motor is zo goed als af nu, alleen nog andere remklauwen erop zetten want dit remt voor geen motor als je een moderne fiets gewend bent ;) en de koppeling dient vervangen te worden.

en gespot tijdens de DGR!!

ou7pfqt.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan