Klushok / schuurtje / garage Den Haag

supertapir

MF'er
20 jan 2018
41
9
's-Gravenhage
Hoi,

Ik ben op zoek naar een plek waar ik aan mijn motor kan klussen. met de komst van een tweede (project)motor is jet klussen op straat toch iet wat vervelend aan het worden. ik woon in de omgeving van den haag. Heeft er iemand misschien tips voor een garagebox of eventueel (interesse in) een gedeelde schuur?

ik ben benieuwd!
groetjes,
Teije
 
Er zijn wat garageboxen te huur in Den Haag en Rijswijk. Maar reken wel op stevige huurprijzen (vanaf +/- €300)
Enkele links:


Let wel dat je wellicht wat reistijd erin moet investeren, geen idee waar in Den Haag je woont. Maar je hebt hier en daar van die verzameling hokken bij elkaar die ze verhuren. Let ook op het huurcontract. Niet alle verhuurders waarderen het dat je in hun eigendom gaat klussen en beunen. Sommigen willen absoluut geen activiteiten in de garageboxen.

Zelf sinds een maandje de huurder van een garagebox bij mij in de straat op nog geen 40 meter van mijn huis. Mooi klein schuurtje aar ik de motor kwijt kan. Helemaal kaal dus zelf een werkbank regelen. Maar voor het bedrag heb ik em niet laten schieten (ben +/- €200 p/m kwijt en dat is huur incl. electra).

Succes verder!
 
Terug
Bovenaan Onderaan