MF Gooi en Vechtstreek deel * 70 *

Voor de dames:

  • Grote lens

    Stemmen: 2 15,4%
  • Kleine lens

    Stemmen: 1 7,7%
  • Eikel :')

    Stemmen: 10 76,9%

  • Totaal aantal stemmers
    13
Status
Niet open voor verdere reacties.
Half toppertje:

Jana_Cova_186.jpg
 
Laatst bewerkt:
JeGo gespot zonet. :Y

Goed bezig man, mooi dat het opgelost is. :}

Michiel is ook goed bezig! *O*
Even uit nieuwsgierigheid, maar hoe heb je het aanliggen van de bochten tegen het frame nou opgelost? Of heb ik dat gewoon gemist? ;)

Zo, vandaag een kleine 400km gereden, ben er nou wel effe klaar mee.

Motor houd zich goed, gaat lekker. Valt me nu wel op dat ze een beetje napingelt als ik d'r wegzet, dat is niet de bedoeling. :N
Dubbele pakkingsringen bij de buitenste 2 bochten. En overal andere langere tapeinden in gedraaid :+
 
Net thuis van een gezellig feestje bij Girl... *O* Dank voor de gastvrijheid en de leuke avond allemaal! :Y



Helaas een minder goede afsluiter van deze dag -O- Motor kan weer uit elkaar B| Koelvloeistof lekt weer op zelfde plek :? Nieuwe o-ringen en vloeibare pakking waren blijkbaar niet voldoende :(

Misschien dat de "universele" o-ringen van Plexat toch niet helemaal goed afsluiten. En wellicht ook niet genoeg vloeibare pakking ertussen gedaan.

Lijkt mij dat als je het "vol" gooit met vloeibare pakking dat het sowieso niet mag gaan lekken toch??


edit:
Heb ook aan de andere kant van de buis de o-ringen vervangen en wat vloeibare pakking tussen gedaan. Daar lekt het niet (deed het in eerste instantie daar ook niet).
 
Laatst bewerkt:
Zeau, ook weer veilig thuis :W
Was wel een beetje viswalm in mn helm, maar goed te doen :+

Nu snel mn bed in. Morgen weer een gezellig Newbie ritje op de agenda :]
 
Was gezellig bij Girl *O*

@Mies: damn,zit je ook niet mee he? -O-


En niet te vergeten:
Plex: Gefeliciteerd *O* *O* *O*
Tja... tis niet iets schokkends ofzo, maar wel irritant ja :P Ben eigenlijk van plan om een berg vloeibare pakking erin/erop te smeren. Als ik de buis uit het blok wil halen moet de radiator er weer vanaf en daar heb ik eigenlijk geen zin in. Iemand nog een andere suggestie??



enne idd niet te vergeten!!! Ookal wilde meneer het klein houden :P Van harte gefeliciteerd Plexat!! *O* *O* *O* *D
 
Laatst bewerkt:
:P wij zijn ook weer in de bewoonde wereld :P



Girl en Kato bedankt voor de gastvrijheid en de vis *D




Plexie: *O* Gefeliciteerd man :P
Kun je er morgen één taarteetser bijhebben? *D *D
FatGirl.jpg




@ Michiel: :X -O-
 
Laatst bewerkt:
Girl/Kato: het was gezellig, dank jullie wel. En leuk babykamertje!! *O*

Goed te lezen dat ook de motorrijders weer veilig thuis zijn. :)

Michiel: wát een pech! -O-

Plexat: *O* GEFELICITEERD *O*

happy_birthday.jpg
 
Mensen: alsnog gefeliciteerd (en/of stekte) met het één en ander.
Ik kom nu net terug van een verjaardag in Zoetermeer (die had ik al eerder toegezegd), dus ik kon niet naar Amersfoort.
 
:Z Goedemorgen *O*

*O* *O* *O* PLex *O* *O* *O*
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

@Michel Mogguh, kun je al vliegen? Ik hoorde gister dat de KLM een test vlucht boven Nederland heeft gemaakt om te kijken wat de situatie was.

@Michiel Balen man, ik zou precies het zelfde denken ,met genoeg vloeibaare pakking zou het niet mogen lekken. Helemaal als er nog geen druk op heeft gestaan.

Lekt ie ergens anderders misschien?
 
Laatst bewerkt:
@ Michel op NU.nl staat dat ze als het kan om 14:00 het luchtruim weer open gooien.
Maar dan moet alles ok zijn.
 
@ Michel op NU.nl staat dat ze als het kan om 14:00 het luchtruim weer open gooien.
Maar dan moet alles ok zijn.

Helaas wordt de datum/tijdstip steeds opgeschoven, dat doen ze al sinds donderdag. Ze bekijken het dan iedere keer opnieuw.
Vandaag gaat Schiphol nog niet open heb ik uit betrouwbare bron. Als Michel morgen een vlucht terug zou kunnen krijgen mag hij van geluk spreken.

Hoe gaat het verder met jou? Beetje bijgekomen van de operatie en alle medicijnen?

En Pino; waar was je nou?? :/
 
Moggeuh :W

Plex, van harte gefeliciteerd.... maak er een super dag van, maar dat zal voor jou vast geen probleem zijn.

Mss zeg ik iets stoms hoor, maar chiel, moest je mss niet langer wachten tot het goed opgedroogd was ? Of kan het doordat je vloeibaar spul hebt gebruikt dat er luchtbelletjes tussen hebben gezeten ? Maar wel balen... je was zo blij dat alles weer in elkaar zat :(
 
Morgen! :W

Leuk dat het zo leuk was bij Girl en Kato! *O* Fijn dat iedereen weer veilig thuis is! :Y

@ Michiel, wat ontzettend balen weer zeg... -O-

@ Jan, jij was vroeg uit de veren!

@ GillettiNo, tot zo dan he! :W

@ Plex, van harte gefeliciteerd! *O* *O* *O*

@ Michel, :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan