Motoraanhanger voor twee motoren + SteadyStand

soup

MF veteraan
18 sep 2006
13.510
0
Heesch
Te koop aangeboden wegens beëindiging van hobby:

Zeer nette motortrailer voor 2 racers of 3 crossmotoren inclusief oprijplaat en slot voor aan de kogelkoppeling. Als het slot bevestigd is, is het niet mogelijk de trailer van de de kogel af te pakken.

Omdat het een relatief lichte motoraanhanger is, kun je er lekker mee doorrijden en merk je amper dat ie achter je auto hangt. Bij stalling is de motortrailer eenvoudig op de zijkant te zetten, zodat ie minder ruimte in beslag neemt.

Afgelopen winter heb ik de originele gladde plaat vervangen voor een nieuwe dikkere antislipplaat, omdat de standaard plaat spekglad was als ie nat werd, kosten €90,00. De afmeting van de plaat is +/- 125cm breed en 220cm lang.

Prijs €500,00

Bij interesse graag ff mailen, aangezien ik niet veel meer op MF zit. Meer foto's zijn op aanvraag te mailen.

Daarnaast heb ik tegen meerprijs (€50,00) een gebruikte AceBikes StandyStand te koop en vier nieuwe bevestigingsogen. Deze worden pas los verkocht als de koper van de motoraanhanger ze niet wil.

full
 
Laatst bewerkt:
De gebruikte AceBikes SteadyStand met vier nieuwe bevestigingsogen:

full
 
Laatst bewerkt:
Gezien de sticker linksvoor op de trailer (hulleman) heb ik dezelfde trailer. Dat ding is stevig, gegalvaniseerd en ligt als een blok op de weg!

Kickje voor deze mooie en nette aanhanger.
 
Laatst bewerkt:
De verkoop van de motoraanhanger is onlangs niet doorgegaan, dus hij is nog/weer beschikbaar. Nu geldt wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Bij interesse graag mailen. Mijn e-mailadres staat in mijn profiel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan