Motrax Led D'light knippers voor suzuki

S(R)avage

Die hard MF'er
5 mei 2005
699
21
Veenendaal
Mooie Ledknippers die in je kuip wegvallen, als ze passen tenminste. Heb ze op de motorbeurs in Utrecht gekocht voor €40.00, mogen nu weg voor €25.00, omdat de niet op een TL_S passen, Ze passen wel op verschillende GSX_R modellen.
full
 
Het is, zoals de naam al doet vermoeden LED ;) . OP TL_R zijn ze denk ik wel passend, omdat ze daar niet in de kuip gemonteerd worden maar tegen de kuip.

Hmm... Ik heb nu twee gaten, en dat bevalt me niet!
Ze moeten wel passen, anders heb ik er uiteraard ook niets aan.. Maar kan je een foto laten zien hoe het bij de S zit? Dan kan ik het vergelijken.
 
Hmm... Ik heb nu twee gaten, en dat bevalt me niet!
Ze moeten wel passen, anders heb ik er uiteraard ook niets aan.. Maar kan je een foto laten zien hoe het bij de S zit? Dan kan ik het vergelijken.

Nou, bij deze:


full


Bij de S zouden de knipperlichten in het ovale gat moeten vallen wat nu paars omcikelt is, maar door de afwijkende vorm van het motrax knipperlicht, past het knipperlicht niet in het gat. Bij de R monteer je het knipperlicht tegen een vlak stukje kuip, en niet 'in'de kuip, dus daarom denk ik dat het wel past.
 
Steken ze iets uit of lopen ze gelijk met het kuipwerk; dit ivm E-keur.

Ik zou het je niet durven zeggen, ze hebben iig E-keur dat is zeker, en als ze uit zouden steken is dat echt miniem. Gezien je uit omg. utrecht komt, mag je wel een keertje komen passen (weet trouwens zeker dat ze op jouw gixxer wel passen), Veenenaal is dan toch niet zo ver?
 
Terug
Bovenaan Onderaan