Nieuwe functionaliteit: Sociale groepen (publieke test)

Ik vond de open structuur van dit forum altijd fijn, beetje als een evenementen hal met allemaal kraampjes. Beetje rondhangen en ouwehoeren. Je kon mooi kijken wat elk kraampje had en als je geïnteresseerd was kon je meekijken en eventueel ook deelnemen.
Met besloten groepen kan dat niet of je moet een hacker zijn.
Voor mijzelf ben ik niet nieuwsgierig wat er gaat veranderen, ik ben ook niet benieuwd naar wat er zou gebeuren als het ijzeren gordijn weer opgetrokken word.

Maar dat ben ik.
 
Zullen we dan maar samen zo‘n groep starten?
Prima plan, dan beginnen we een groep als "anti-groepen” groep.
Dan vormen we een groep met gelijkgestemde, we moeten alleen uitkijken dat er geen spionnen infiltreren om onze gedacht onderuit te halen.
Maar het voordeel is wel dat we die direct uit de groep kunnen verbannen.
 
Prima plan, dan beginnen we een groep als "anti-groepen” groep.
Dan vormen we een groep met gelijkgestemde, we moeten alleen uitkijken dat er geen spionnen infiltreren om onze gedacht onderuit te halen.
Maar het voordeel is wel dat we die direct uit de groep kunnen verbannen.
maar dan zit ik toch in een groep ...
ik maak wel mijn eigen privé groep aan, gewoon omdat het kan. En ik noem mijn groep de "Washington Redskins" en de bedoeling is dat ik daar niks ga doen. Schijnt nog geld te kunnen opbrengen ook

edit : Washington Redskins :)
 
Laatst bewerkt:
Ik zie de meerwaarde niet zo, er zijn toch al topics voor bepaalde groepen, bv topics voor de Z900, RD2takten, Suzi 2takten en zo kan ik nog wel even doorgaan....
 
had je iets anders verwacht dan ? :+
met 2 is het geen "niksen" meer maar een onaangename stilte. vind ik maar niks.
 
Terug
Bovenaan Onderaan