Olie lekt als k ga rijden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Armando73773

Rookie
27 aug 2023
1
2
Hoi! K hebt woensdagavond een crossmotor 110cc gepard gekocht toen k hem kocht was de olie helemaal op en benzine ook ik hebt de benzine en olie bijgevuld olie hebt k hele fles maar vlgsm was dat teve maar als k ga rijden dan druppelt die olie om de 1/5sec weet iemand de oorzaak? Bedankt alvast
 
Uhmmmm, allereerst welkom op MF.
Vraag. Heb je je vraag gelezen voordat je hem hebt gepost. Los van het feit dat het helpt als je af en toe een punt (.) of een komma (,) gebruikt, is het ook handig om tiepfauten eruit te halen.

Graag ook wat meer info voor de echte techneuten. Wat voor motor (merk, model), waar lekt het, kan je een foto maken, etc.
 
Hoi! K hebt woensdagavond een crossmotor 110cc gepard gekocht toen k hem kocht was de olie helemaal op en benzine ook ik hebt de benzine en olie bijgevuld olie hebt k hele fles maar vlgsm was dat teve maar als k ga rijden dan druppelt die olie om de 1/5sec weet iemand de oorzaak? Bedankt alvast
De oorzak zit hem in een lek ergens.
 
Hoi! K hebt woensdagavond een crossmotor 110cc gepard gekocht toen k hem kocht was de olie helemaal op en benzine ook ik hebt de benzine en olie bijgevuld olie hebt k hele fles maar vlgsm was dat teve maar als k ga rijden dan druppelt die olie om de 1/5sec weet iemand de oorzaak? Bedankt alvast

Even rustig adem halen, en nog een keer vertellen wat er allemaal gebeurd is. Maar dan in normale zinnen, zodat het niet alleen makkelijk te schrijven, maar ook nog makkelijk te lezen is.

/edit: en kun je misschien eens uitleggen, gewoon omdat ik zelf benieuwd ben, waar nou het idee vandaan komt om in je eerste post op een forum zo'n slecht verzorgd stukje tekst te produceren?
 
Hoeveel liter past er in het blok? En hoeveel liter zit er in een fles? ..

Denk dat je het daar ergens moet zoeken. Al krijgen ze normaal de les over inhoud pas in groep 8 ?.. maar dat weet ik niet zeker.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lus
De motor lekt omdat het goedkope Chinese meuk is die altijd stuk gaat, dat is verdoezeld door de olie er uit te halen voor de verkoop.

De vreselijke opmaak van de beginpost is omdat het een jochie van 11 jaar oud is.

Voor zover mijn aannames in dit topic. :)
 
4-takt motorblok Lifan 110cc | BRINKMOTOREN.NL

motorblok-lifan-50cc-70cc-90cc-110cc-engine-brommer.jpg


Zo een?

db
 
Armando gooit een bot over de muur, en laat dan de honden er een tijdje mee vechten.

Zover ik begrijp gooit ie er zo maar een fles olie bij.
Ja, dat is mss veel te veel. Dan spuugt het blok het weer net zo snel uit.

Ook een heel bijzondere mededeling is dat ie de benzine heeft bijgevuld.
Erg slim, want zonder, dan rij je niet veel.
 
Hoi! K hebt woensdagavond een crossmotor 110cc gepard gekocht toen k hem kocht was de olie helemaal op en benzine ook ik hebt de benzine en olie bijgevuld olie hebt k hele fles maar vlgsm was dat teve maar als k ga rijden dan druppelt die olie om de 1/5sec weet iemand de oorzaak? Bedankt alvast
Wat een schrijfstijl.
Maar troost je de school vakanties zijn weer voorbij dan kan jij aan de leraar of lerares Nederlands vragen voor wat extra lessen.
Want denk en weet wel zeker je rapport cijfers voor Nederlands zijn niet goed.
Als je extra lessen Nederlands goed zijn gegaan meld je dan maar weer hier.
Dan begrijpen we jouw vraag beter.
En kan je serieuze antwoorden verwachten.
 
Laatst bewerkt:
Genoeg onzin. Stel je eens voor dat je dyslexie hebt, al je moed bij elkaar verzameld om een vraag op een forum te stellen en vervolgens wordt je verschrikkelijk afgezeken. B|

@Armando73773 dit topic staat op de verkeerde plaats. Stel je vraag in techniek. Lees eerst de spelregels voor daar te posten.
Dus merk en type motor vermelden en je probleem zo goed mogelijk omschrijven. Dus ook waar het lijkt te lekken.

Dit topic gaat dicht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan