OPGELOST! gezocht: IRC blipper sensor RSV4

Zwetje

Stelvio Motorservice
Donateur
18 jun 2016
953
863
Betuwe
Hoi,

Kan iemand op zeer korte termijn een IRC blipper sensor voor een RSV4 regelen/leveren/lenen? Die van mij heeft het net begeven, maar maandag heb ik net een circuitdag met begeleiding geboekt.

Alvast bedankt :)
 
Hoi,

Kan iemand op zeer korte termijn een IRC blipper sensor voor een RSV4 regelen/leveren/lenen? Die van mij heeft het net begeven, maar maandag heb ik net een circuitdag met begeleiding geboekt.

Alvast bedankt :)
Ik heb nog een IRC blipper liggen, het aansturingskastje geeft een storing maar de sensor is nog goed. Ik stuur je zo ff een PB met mijn mobiel nummer
 
Heel lief! Bedankt.

Ik heb zojuist via marktplaats een sensor kunnen ophalen gelukkig, hij geeft de waardes in ieder geval weer juist aan, alhoewel ik nog geen testritje heb kunnen maken. Het lijkt erop alsof mijn dag niet in duigen gaat vallen. Haha.

Nogmaals bedankt voor de reacties!
 
Haha, het is de sensor voor een quickshifter/blipper systeem van het merk IRC. De sensor zit in/tussen je schakelstang. Dit oranje ding hieronder:
1689334672724.png
 
Sensor wordt overigens naar IRC zelf gestuurd, ze willen zelf graag onderzoek doen hoe deze sensor kapot kan zijn na ongeveer 1 jaar. Ik ben benieuwd wat er uit komt.
 
Mooi om te horen dat soort dingen. Zegt wel iets over een bedrijf. Die staan dus achter hun product. :t
 
Sensor wordt overigens naar IRC zelf gestuurd, ze willen zelf graag onderzoek doen hoe deze sensor kapot kan zijn na ongeveer 1 jaar. Ik ben benieuwd wat er uit komt.
Betekend dat dan ook dat ze je een nieuwe op gaan sturen?
 
Mooi om te horen dat soort dingen. Zegt wel iets over een bedrijf. Die staan dus achter hun product. :t
Heb ik wel eens gedaan met beschadigd klimmateriaal.... netjes teruggestuurd met heel verhaal erbij hoe en wat. Nooit meer wat gehoord en ze ontkenden zelfs dat ze het ontvangen hadden ;)
Maar ik zou het toch weer doen. Wie weet zijn er fabrikanten die het wel netjes doen:t
 
Terug
Bovenaan Onderaan