Overzicht circuitdagen 2014

Raesje

Die hard MF'er
14 sep 2011
942
0
Weet iemand een link waar ik alle circuitdagen op 1 pagina in kan vinden? Vorig jaar was er zo 1 en die was toch wel erg makkelijk om de dagen en het jaar te plannen.
 
Mischa weet ze wel allemaal uit ze hoofd :+ (denk ik) :')

Als ik mij niet vergist heeft Mischa ooit een dergelijke link op MF gedropt... (ik moet ff zoeken!!)
 
Moet iemand zijn moeite ook waarderen e mischa, dat ie niet compleet is kan nog komen, seizoen is nog vroeg.
 

Kijk daar heb je nog eens wat aan. Bedankt

Voor deze reacties heb ik het gedaan, zodat ik andere er mee kon helpen :)

Kijk daar heb je nog eens wat aan. Bedankt

Is niet heel erg compleet vindt ik,mis een hele hoop buitenlandse aanbieders,zoals eybis,Danhoff,bikersdays,enzovoort enzovoort. :$

Het was de bedoeling het nog verder uit te breiden. Maar met www.racing4fun.de/termine.html is dat niet meer nodig.

Ik houd het, voor nu, bij de Nederlandse aanbieders. Ondertussen denk ik aan nog wat andere ideeën wat ik er mee kan doen. :)
 
Laatst bewerkt:
Tis ook een hele klus om het allemaal bij elkaar te verzamelen,ben er zelf ook eens mee bezig geweest,
Maar toen kende ik nog niet de helft van de aanbieders die ik nu ken.
Dus sowieso chapeau dat je de moeite wilt nemen! 👍
 
Voor deze reacties heb ik het gedaan, zodat ik andere er mee kon helpen :)Het was de bedoeling het nog verder uit te breiden. Maar met www.racing4fun.de/termine.html is dat niet meer nodig.

Ik houd het, voor nu, bij de Nederlandse aanbieders. Ondertussen denk ik aan nog wat andere ideeën wat ik er mee kan doen. :)
Goed bezig kerel!! Staat er mooi op :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan