Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
? pro oiler stel je ook maar 1 keer in
1 druk op het plusknopje, en je hebt meer olie
Wel...
Pro oiler claimt dat je de ketting dan niet meer hoeft aan te spannen en dat de set véééééél langer mee zou gaan. (of toch niet zo frequent als dat je het met de hand zou smeren.)
Osco lijkt mij het eenvoudigste te installeren maar ik wou eens weten of het resultaat vergelijkbaar is in vergelijking met de pro oiler... Of is het misschien gewoon beter van manueel te smeren in plaats van een osco aan te schaffen?
Ah ja... bij de weg... is het te doen om een pro oiler zelf te installeren? Of best door je dealer laten doen?
dat doe je net als het monteren 1 keer.Bij de Pro moet je ook nog steeds zaken doen/instellen.
Zullen we het laten bij: eigen keuze? Voorkomt een hoop welles/nietes.
een pot vet met een kwast dus?Ik weet niet waar de reis naartoe gaat, maar ik zou iets willen hebben met zo weinig mogelijk elektronica.
pfff, ik rij al 6 jaar met een pro oiler, ik rij het hele jaar door, en nog nooit zoiets meegemaakt.Ik denk na zo'n paar dagen dat ik gewoon manueel de ketting ga onderhouden...
Die elektronica vertrouw ik niet echt... Voor hetzelfde geld krijg je last van een chronische druiper zonder dat je er erg in hebt. En aan de andere kant... als ik aan een stokje kan trekken om de 300 km kan ik even goed voor 120 euro even op mijn knieën gaan zitten.
Ik zal dan wel in m'n gedachten houden dat ik elke keer een euro opraap van de grond...
een proDan heb je twee keuzes: Osco of Scottoiler. Ik kies voor de laatste, omdat die toch automatisch werkt, wat ik wel zo prettig vind.
acht, als ik richting aangeef moet ik ook op een knopje drukken, dus ik zie het probleem niet.Je zegt het hier zelf al. In de regenbui moet je op knopjes gaan drukken . Dat doet ie bij mij allemaal vanzelf. Regenbui -> smeerinterval gehalveerd -> droogt weer op: 8 extra pulsen om de ketting weer goed in te vetten. Daarbij vind ik dat display / bedieningspaneel geen gezicht, maar dat is persoonlijk.
acht, als ik richting aangeef moet ik ook op een knopje drukken, dus ik zie het probleem niet.
Ben nu bezig met een Pro Oiler op mijn motor aan het bouwen, maar met een GPS systeem. Iemand hier al ervaring met het GPS systeem?
]
Nu staat ook in de omschrijving dat ik 2 instellingen moet veranderen: Signaaltype oH=1 en correctiefactor oS=1. Hopelijk is dat dan alles. Op welk getal heb jij de controller staan
Er zat ook een schema bij, maar dat vind ik niet helemaal duidelijk. Daar had wel wat uitleg bij gemogen van mij.
[~[url="http/thumbnails109.imagebam.com/36614/eebfc3366136002.jpg"]afbeelding~][/URL]