Snelheid invordering rijbewijs Frankrijk

Ik ben nu in Frankrijk, dit topic komt dus als geroepen!
Was met 150 op het achterwiel langs een mobiele flitser gereden. Ik zag m staan dus stak nog ff m’n middelvinger op. Staat er 200 m verder een gendarmarietje met z’n makker een beetje te gebaren, dus ik mocht stoppen.

Anyway, morgen komt m’n advocaat. Overigens best lekker eten in een politie cel.

Zal mij benieuwen of dit ook 45 euri gaat kosten…
Ligt er aan, was die 150 km op het uur voor of na de correctie?
 
Zo veel mensen zijn zo paranoïde tegenwoordig echt niet normaal...
Mijn vader is ook zo, bij alles gaat hij er gelijk maar van uit dat iemand hem probeert een oor aan te naaien, daar word je leven echt niet leuk van.
Loat ons hopen dat nie betrapelijk is
 
Zo veel mensen zijn zo paranoïde tegenwoordig echt niet normaal...
Mijn vader is ook zo, bij alles gaat hij er gelijk maar van uit dat iemand hem probeert een oor aan te naaien, daar word je leven echt niet leuk van.
Niet heel vreemd als je naar de afgelopen 13 jaar in dit land kijkt. :X

Maar, geen onderwerp voor dit topic.
 
Ok, iets serieuzer dan; ik ben daadwerkelijk in Frankrijk maar zoals hier al werd opgemerkt worden flitsers nagenoeg overal op tijd aangegeven.
De campingbaas hier gaf ook al aan dat een agent hier altijd kijkt naar het vergrijp en de omstandigheden. Rij je 90 waar je 80 mag op een overzichtelijke weg zonder zijwegen, zullen ze je niet aanhouden. Maar rij je 85 waar je 80 mag in de eerste versnelling met af en toe een wheelie, of 50 in een 30/school zone dan ben je aan de beurt.

Overigens is het wel zo áls je wordt aangehouden, je gewoon respectvol dient te zijn, dan zijn ze ook keurig en respectvol terug.
Fransen, het zijn net mensen.
 
Ok, iets serieuzer dan; ik ben daadwerkelijk in Frankrijk maar zoals hier al werd opgemerkt worden flitsers nagenoeg overal op tijd aangegeven.
De campingbaas hier gaf ook al aan dat een agent hier altijd kijkt naar het vergrijp en de omstandigheden. Rij je 90 waar je 80 mag op een overzichtelijke weg zonder zijwegen, zullen ze je niet aanhouden. Maar rij je 85 waar je 80 mag in de eerste versnelling met af en toe een wheelie, of 50 in een 30/school zone dan ben je aan de beurt.

Overigens is het wel zo áls je wordt aangehouden, je gewoon respectvol dient te zijn, dan zijn ze ook keurig en respectvol terug.
Fransen, het zijn net mensen.
Ah ge weet het
 
  • Leuk
Waarderingen: Kars
Terug
Bovenaan Onderaan