Starlane syteem

TZ250

MF veteraan
24 nov 2002
11.012
14
wie heeft er ervaring met het Starlane systeem en zou mij daar in wat wegwijs kunnen maken?
 
Ligt er aan welke en wat je der mee gaat doen..
Van de normale laptimers weet wel wat.
Maar begin niet over veersensoren enzo..
 
Ik heb een compleet ontsteking systeem met alle sensoren
 
Ik heb met een Aim MyChron3 mogen stoeien op een ZX6R.

Waarschijnlijk is het niet zo ingewikkeld als je weet waar je wat doet (maar dat geldt voor alles). Om er wegwijs uit te worden met Google is echt een ellende. Daarnaast klopt hetgeen niet wat ik de handleiding staat. Wat een drama.

Of het gelukt is moet nog blijken tijdens de eerste circuitdag.

Ik vroeg mij altijd af of Starlane een beter alternatief was, maar als ik het zo lees is het allemaal 1 pot nat.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb met een Aim MyChron3 mogen stoeien op een ZX6R.

Waarschijnlijk is het niet zo ingewikkeld als je weet waar je wat doet (maar dat geldt voor alles). Om er wegwijs uit te worden met Google is echt een ellende. Daarnaast klopt hetgeen niet wat ik de handleiding staat. Wat een drama.

Of het gelukt is moet nog blijken tijdens de eerste circuitdag.

Ik vroeg mij altijd af of Starlane een beter alternatief was, maar als ik het zo lees is het allemaal 1 pot nat.

Jes ondertussen meerdere verschillende systemen gehad waarbij het huidige systeem toch wel het beste werkt ( 2D ). Echter door de enorme hoeveelheid aan opties en sensoren die je er aan kan hangen wordt het ook meteen weer enorm (te) complex.
 
Terug
Bovenaan Onderaan