Suzuki GSR 600

Weet iemand waar ik een Nederlandse versie van het werkplaatshandboek op de kop kan tikken kan dat bij de dealer? Of een pdf bestand desnoods. Thx
MP of Google Niks te vinden
Heb je hem inmiddels al?
Ik ben ook nog steeds op zoek naar een hard copy Engelse of Nederlandse.

Heb contact gehad met Suzuki dealer en Suzuki Nederland maar zij kunnen ze niet leveren :s
 
Mannen, vrouwen, broeders,

Ik heb een vraag. Mijn vriendin heeft een upgrade gedaan qua gsr. Ze heeft een gsr 600 maar heeft vandaag een gsr 750 gekocht. De banden van de gsr 750 moeten vervangen worden.
Weet iemand toevallig de aanhaalmomenten van de gsr 600 en de gsr 700?

Aanhaalmoment van de as voor, pinch bolts en remklauwen en het aanhaalmoment van de achteras.
Dit graag voor beiden motoren. Dit omdat ik de banden van de gsr 600 ga omleggen op de gsr 750.
Alvast bedankt.
 
Iemand geïnteresseerd in wat gsr600 onderdelen. Heb mijne 3 jaar geleden verkocht maar heb dit nog over. Alles mag voor €15 weg. Zijn koppelinghevels goud, valblokken rood, koppelinghevelbeschermers rood zwart, oliedop rood, en stuur gewichten zwart van barracuda.
 

Bijlagen

  • IMG_20230813_115934272_HDR.jpg
    IMG_20230813_115934272_HDR.jpg
    191,7 KB · Weergaven: 7
hi, sinds anderhalve week ook eigenaar van een gsr600 k6, heeft een tijdje stil gestaan accu leeg, en daarnaast.. hebben ze die geprobeerd te jatten dus zit wat werk aan, zelf niet bekend met immobilizers. Kan de startmotor nog wel draaien als de immobilizer antenna niet goed werkt/defectief is. (Start motor draait wel)
Staat wel FI op het dash, maar doe ik de dealerplug in geeft die geen foutcode.
Of is het gewoon een kwestie van startkabels aan auto en wat langer daarmee proberen te starten.

Hoor het graag, alvast dank voor de reactie
 
hi, sinds anderhalve week ook eigenaar van een gsr600 k6, heeft een tijdje stil gestaan accu leeg, en daarnaast.. hebben ze die geprobeerd te jatten dus zit wat werk aan, zelf niet bekend met immobilizers. Kan de startmotor nog wel draaien als de immobilizer antenna niet goed werkt/defectief is. (Start motor draait wel)
Staat wel FI op het dash, maar doe ik de dealerplug in geeft die geen foutcode.
Of is het gewoon een kwestie van startkabels aan auto en wat langer daarmee proberen te starten.

Hoor het graag, alvast dank voor de reacti
Je hebt kans dat de brandstof pomp het niet doet als de immobilizer stuk is.
 
Hi Erwin, dank voor je reactie, denk dat de pomp inderdaad niet aan gaat, klinkt in ieder geval niet hetzelfde als mn thundercat of gsxr, hier hoor ik nadat de sleutel omgaat soort van printer geluidje van kassabon en thats it, maar is even op zoek naar een immobilizer antenna :)
Bijgevoegd ook foto van de diefmodificatie
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    345,3 KB · Weergaven: 0
Hi Erwin, dank voor je reactie, denk dat de pomp inderdaad niet aan gaat, klinkt in ieder geval niet hetzelfde als mn thundercat of gsxr, hier hoor ik nadat de sleutel omgaat soort van printer geluidje van kassabon en thats it, maar is even op zoek naar een immobilizer antenna :)
Bijgevoegd ook foto van de diefmodificatie
Kant en klare oplossing voor weinig.....
Contact slot Suzuki GSR 600 2006-2009
Indien nodig, complete oplossing inclusief sleutels....
Suzuki GSR 600 2006-2009 Slotenset | Motorparts-online.com
 
Laatst bewerkt:
Bike doet het weer 👍 nu het originele probleem nog doen(defectieve thermostaat) en de accu vervangen voor een goed werkende
 
En doet t niet meer 😞 nieuwe accu dr in gezet denk test em ff maar brandstof pomp gaat niet meer aan… iemand die hier de elektrische tekeningen online heeft?
 
Terug
Bovenaan Onderaan