suzuki-kondigt-vertrek-uit-de-motogp

arone

MF'er
21 apr 2010
140
9
1652693106837.png



Ik had wel verwacht dat iemand het hier zou plaatsen. ik probeer op de hoogte te blijven op dit forum maar blijkbaar is dit iedereen ontschoten. persoonlijk vind ik het jammer dat dit teaqm zich genoodzaakt ziet om te vertrekken.
 
verder nog iemand opgevallen dat Suzuki dit WE reed zonder reclame van Estrella Galicia ? kan me niet voorstellen dat er een verbod bestaat voor alcohol-vrij bier. meer aan de hand ?
 
volgens het commentaar op ziggo is dat vanwege reclame regels. Niet alleen 0.0 bier mag niet meer, ook energie drankjes moet het gaan bezuren. Vroeger was Frankrijk ook de eerste die tabak reclames verbood.
 
verder nog iemand opgevallen dat Suzuki dit WE reed zonder reclame van Estrella Galicia ? kan me niet voorstellen dat er een verbod bestaat voor alcohol-vrij bier. meer aan de hand ?
Ik begreep van een commentator van MotoGP.com dat in Frankrijk een verbod is op alle reclame die met drank te maken heeft dus ook op alcohol-vrij bier.
 
Zou zo,n Marc vd Sanden niet dit hele team over kunnen nemen..zou toch zonde zijn dat deze smaakmaker verdwijnt
Straks rijdt iederen rond op een brandweerbrommer
 
verder nog iemand opgevallen dat Suzuki dit WE reed zonder reclame van Estrella Galicia ? kan me niet voorstellen dat er een verbod bestaat voor alcohol-vrij bier. meer aan de hand ?
Nee, bier is bier Frankrijk. Dus ook op alcoholvrij een ban... Gehoord van de commentatoren afgelopen weekend.
 
Bekijk bijlage 1761359


Ik had wel verwacht dat iemand het hier zou plaatsen. ik probeer op de hoogte te blijven op dit forum maar blijkbaar is dit iedereen ontschoten. persoonlijk vind ik het jammer dat dit teaqm zich genoodzaakt ziet om te vertrekken.
Tuurlijk wel genoemd: Algemene MotoGP topic

Mooie foto van Rins trouwens. :]
 
Ja jammer dat ze er mee stoppen. Ik ben er ook mee gestopt om te kijken en dan volg ik het ook niet meer. Dit alles omdat het achter de decoder zit. Jammer 🤔
 
Terug
Bovenaan Onderaan