WouterAtTheOrgan
Rookie
- 25 sep 2023
- 12
- 5
Goedendag,
Ik heb paar dagen geleden mijn versnellings indicator binnengekregen van ome ali. deze heeft mijn vader ook en werkt al jaren perfect.
Ik heb de snelheidssensor kabels aangesloten en hij gaat ook aan maar komt niet verder dan een slome blinkende L want ik moet nog de kabel voor de signal generator aansluiten (krukas sensor signaal) als hij de motor herkent dat hij loopt zou hij sneller moeten gaan flashen en daarna als hij neutraal heeft geleerd een "1" flashen dat hij er klaar voor is om de 1 te leren.
De sensor kabel is alleen zeer moeilijk te vinden, nou heb ik al van iemand anders doorgekregen dat ik hem waarschijnlijk bij mijn dashboard bij de toerenteller kabel kan aftappen.
Ik vraag mij af of iemand anders mischien eerder een gear indicator heeft geinstalleerd op een 1ste gen sv 650, volgens het wiring diagram zou het dus de connector helemaal achterin de motor moeten wezen en dan de meest linker witte en groene kabel. echter vind ik dit wel een hele lange lengte om aan te sluiten en lijkt me dat dit erg gevoelig is voor signaal verlies.
mischien zie ik wel een connector bij het blok over het hoofd?
Alvast bedankt voor de hulp,
Wouter
Ik heb paar dagen geleden mijn versnellings indicator binnengekregen van ome ali. deze heeft mijn vader ook en werkt al jaren perfect.
Ik heb de snelheidssensor kabels aangesloten en hij gaat ook aan maar komt niet verder dan een slome blinkende L want ik moet nog de kabel voor de signal generator aansluiten (krukas sensor signaal) als hij de motor herkent dat hij loopt zou hij sneller moeten gaan flashen en daarna als hij neutraal heeft geleerd een "1" flashen dat hij er klaar voor is om de 1 te leren.
De sensor kabel is alleen zeer moeilijk te vinden, nou heb ik al van iemand anders doorgekregen dat ik hem waarschijnlijk bij mijn dashboard bij de toerenteller kabel kan aftappen.
Ik vraag mij af of iemand anders mischien eerder een gear indicator heeft geinstalleerd op een 1ste gen sv 650, volgens het wiring diagram zou het dus de connector helemaal achterin de motor moeten wezen en dan de meest linker witte en groene kabel. echter vind ik dit wel een hele lange lengte om aan te sluiten en lijkt me dat dit erg gevoelig is voor signaal verlies.
mischien zie ik wel een connector bij het blok over het hoofd?
Alvast bedankt voor de hulp,
Wouter