Topkoffer monteren

22 feb 2024
12
1
Goedemorgen!

Ik ben van plan om een topkoffer te plaatsen op mijn BMW F900 XR. Ik heb hier zelf geen ervaring mee dus ik heb een beetje gegoogled en zag dat ik een kofferrek, bevestigingsplaat en koffer nodig heb. Dan is de vraag, moeten deze allemaal van het zelfde merk zijn? Kofferrek heb ik zelf gevonden op aliexpress. zie link:
55.45€ 50% OFF|2022 2019 motor f900r f900xr gepäckträger träger halter halterung für bmw f900 f 2021 xr 900r 900xr 2016 2019| | - AliExpress
Betekent dit dat ik vooralsnog bijvoorbeeld een GIVI koffer erop kan zetten?
Heeft iemand enig advies of dit verstandig is?
 
Mijn advies is heel goed te kijken wat je precies bij elkaar gaat doen
Ik weet uit (bittere) ervaring dat Givi diverse systemen heeft om koffers aan een kofferrrek te hangen, en vrij beroerd aan geeft welke koffer bij welk rek past
 
Goedemorgen!

Ik ben van plan om een topkoffer te plaatsen op mijn BMW F900 XR. Ik heb hier zelf geen ervaring mee dus ik heb een beetje gegoogled en zag dat ik een kofferrek, bevestigingsplaat en koffer nodig heb. Dan is de vraag, moeten deze allemaal van het zelfde merk zijn? Kofferrek heb ik zelf gevonden op aliexpress. zie link:
55.45€ 50% OFF|2022 2019 motor f900r f900xr gepäckträger träger halter halterung für bmw f900 f 2021 xr 900r 900xr 2016 2019| | - AliExpress
Betekent dit dat ik vooralsnog bijvoorbeeld een GIVI koffer erop kan zetten?
Heeft iemand enig advies of dit verstandig is?
Koop zulke dingen gewoon lekker van Marktplaats. Ben je minder kwijt voor iets origineels.
 
Goedemorgen!

Kofferrek heb ik zelf gevonden op aliexpress. zie link: