VHoldr ContourHD 1080P met 2accu's + geheugen !

Groupdeal Contour HD 1080p €154,95 ipv €308,95

EDIT : oeps, stond er al ....

Daarnaast : dit is een uitlopend product, verwacht meer van dergelijke acties, bijv. op ibood, 1dayfly etc. De meesten zullen er ook geen haast meer mee hebben en kunnen wel tot begin voorjaar wachten

Trouwens : waarom staat er gopro endrift bij de zoekwoorden ? en waarom zoekwoorden? samen met die tekst zou ik bijna een handeltje vermoeden .....
 
Laatst bewerkt:
@Leipo, wow Dat was zeker een mooie actie, helaas heb ik die gemist. En is hij nergens meer voor die prijs te krijgen :( Dus volgende keer beter ;)

Zoekwoorden omdat er hier zoveel advertenties worden geplaatst dat hij makkelijk zoek kan raken, en als iemand een leuke camera zoekt is hij weer terug te vinden.
 
Laatst bewerkt:
tja, dat soort acties zijn altijd ruk als jij net hetzelfde product wil verkopen: de 2ehands waarde zakt ook meteen in elkaar :(

succes met de verkoop verder!
 
@Leipo, wow Dat was zeker een mooie actie, helaas heb ik die gemist. En is hij nergens meer voor die prijs te krijgen :( Dus volgende keer beter ;)
zat, op www, en dan istie nieuw
ebay1
ebay2
ebay3
en alledrie nieuw, goedkoper en geen douanekosten want NL of UK

Of voor hetzelfde geld (jouw 200 euro) heb je een nieuwe met ingebouwde accu en beter tegen water bestand , gratis een 16microSD 16Gb en 2 extra accescoires: Actioncamera Kopen? Actioncamera direct online kopen | V-Nix.nl

[me="Ted"]komt voor zijn mede MF-ers op O-)[/me]
Zou je hem aanbieden tegen zelfde prijs of goedkoper, dan had je niks van me gehoord :P
 
Laatst bewerkt:
Ik geef er (aangezien de berichten over de prijs hier...sorry) 135,- euro voor incl. verzenden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan