Voetsteun verlager ervaring street triple

Michii

Rookie
29 mei 2014
13
0
Goedenmiddag mede bikers,

Ik heb onlangs een street triple 675 2013 aangeschaft.

Na enige tijd irriteerde ik mij aan het nogal sportieve zit positie , mbt het stuur.

Dus via ali heb ik een mooie set raisers kunnen bemachtigen. Dat probleem is dus getackeld.

Nu vind ik na enige tijd, de kniehoek toch te scherp. Nou zit ik te denken aan deze set Voetsteun Verlagings Kit. Dus hoop daar een rustigere hoek mee te creëeren, eventueel ook nog met een gemodificeerd zadel waarin 3cm hoogte zou kunnen worden gecreëerd.


Iemand ervaring of tips of tricks?
 
Goedenmiddag mede bikers,

Ik heb onlangs een street triple 675 2013 aangeschaft.

Na enige tijd irriteerde ik mij aan het nogal sportieve zit positie , mbt het stuur.

Dus via ali heb ik een mooie set raisers kunnen bemachtigen. Dat probleem is dus getackeld.

Nu vind ik na enige tijd, de kniehoek toch te scherp. Nou zit ik te denken aan deze set Voetsteun Verlagings Kit. Dus hoop daar een rustigere hoek mee te creëeren, eventueel ook nog met een gemodificeerd zadel waarin 3cm hoogte zou kunnen worden gecreëerd.


Iemand ervaring of tips of tricks?
Motorhuis Brabant verkoopt ze, heb zelf 5cm duo verlager voor Speed Triple, erg mooi en goed.
 
Goedenmiddag mede bikers,

Ik heb onlangs een street triple 675 2013 aangeschaft.

Na enige tijd irriteerde ik mij aan het nogal sportieve zit positie , mbt het stuur.

Dus via ali heb ik een mooie set raisers kunnen bemachtigen. Dat probleem is dus getackeld.

Nu vind ik na enige tijd, de kniehoek toch te scherp. Nou zit ik te denken aan deze set Voetsteun Verlagings Kit. Dus hoop daar een rustigere hoek mee te creëeren, eventueel ook nog met een gemodificeerd zadel waarin 3cm hoogte zou kunnen worden gecreëerd.


Iemand ervaring of tips of tricks?
Ook zoiets gemaakt bij de Speed Triple van mijn vrouw. Enigste nadeel is dat je breder zit tov de pedalen en bij het Rempedaal moet je eerst de voet optillen om te remmen.
 
Motorhuis Brabant verkoopt ze, heb zelf 5cm duo verlager voor Speed Triple, erg mooi en goed.
Dankjewel voor je reactie.

Ik doel zelf op de rijder positie. Niet voor de de bijrijder.

Mocht je toch hebben gekocht voor de bestuurder, hoe is je ervaring toz origineel?

Gr
 
Ook zoiets gemaakt bij de Speed Triple van mijn vrouw. Enigste nadeel is dat je breder zit tov de pedalen en bij het Rempedaal moet je eerst de voet optillen om te remmen.
Hai. Bedankt voor je reactie.

Wat en hoe heb je de voetsteun verlagers gemaakt?

Foto en ervaring mbt kniehoek ?
 
Dankjewel voor je reactie.

Ik doel zelf op de rijder positie. Niet voor de de bijrijder.

Mocht je toch hebben gekocht voor de bestuurder, hoe is je ervaring toz origineel?

Gr
Ik bedoelde dat ze ook verlaagde voetsteunen voor de bestuurder hebben.
 
Het kan zijn dat de voetsteunen van een heel andere motor ook werkt. Ik heb bijvoorbeeld de steunen van een Buell Ulysses op mijn Tiger 955i. Gebruikt, via marktplaats.
 
Hey,

Hoe ben er achter gekomen dan andere voetsteunen werken? Willekeurige iets kopen lijkt mij ook niet de bedoeling, om te kijken of het past.
 
Stond ergens op het internet. Dacht een internationaal Tiger forum.

Je kunt ook voor de maat een oude step meenemen naar een motorsloop en kijken of ze iets hebben liggen.
 
Of je zoekt op ali of ebay natuurlijk.....

Echt binnen 20seconden(omdat ik langzaam tiep)

Mijn pa had ze op de speed en tiger 1050, en werken goed. Alleen wel de pedalen opnieuw afstellen natuurlijk.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20230922-162309_eBay.jpg
    Screenshot_20230922-162309_eBay.jpg
    102,9 KB · Weergaven: 5
Terug
Bovenaan Onderaan