Wat betekent deze uitdraai van m'n schokdemper test?

Levoi

Die hard MF'er
30 aug 2015
561
255
Haarlem
Hallo,

Ik heb vandaag mijn schokdemper gereviseerd teruggekekregen, met een leuke uitdraai van de test. Alleen zie je linksonder een piek, wat op mij overkomt alsof er een vorm van 'stick' in zit. Is dit normaal?
thumbnail_IMG_20210310_150229.jpg
 
He.. ik geef niet af op jouw bijdrage. Absoluut niet. Ik zeg alleen dat datgene wat ik daar zie klote apparatuur is. Zo is het nu eenmaal.
Ik heb vele jaren vanuit mijn werk te maken gehad met het configureren van professionele proefstanden, meetapparatuur en data acquisitie, vandaar.
Configureren van welke proefstanden? Ik ben benieuwd... Valt me op hoeveel ‘experts’ allerhande hier hun gal spuwen en nauwelijks iets terzake toevoegen.
 
Ga eerst rijden en de schokdemper inrijden, klinkt vreemd maar ook deze bewegende delen moeten even inlopen.
We hadden dat probleem ook met onze racer, gereviseerde ohlindemper en de eerste sessie was deze plakkerig, de 3e ging als de brandweer.
Mocht je het alsnog niet vertrouwen dan even opnieuw laten testen en vergelijken.
Nee hoor, zelfs iets met electronica kan moeten inwerken..
 
Wat de andere grote schokbrekerbedrijven je niet vertellen, is dat als ze weer eens niet uit de demping komen, ze op de achterdeur bij JD kloppen. Wat BMW je niet vertelt, is dat als de enorm dure volledig elektronisch instelbare achterschokbreker van hun kapot gaat, ze bij JD aankloppen.

Er zijn veel distributeurs, dealers, verkooppunten van motoren, auto's en ook andere consumentenproducten die service, reparatie, onderhoud uitbesteden. Is juist een prima oplossing als men lokaal niet zelf over de expertise beschikt en men wel die ondersteuning en support aan de klant wil bieden. Vaak hebben ze zelfs contracten en dan worden die uitbesteders "erkend servicepunt of iets dergelijks".
 
Terug
Bovenaan Onderaan