Wat voor apparatuur heb je in de kuip?

lossrijder

MF'er
2 feb 2020
144
114
Slenaken
De Philips radio en een van de boxen in de kuip waren stuk. Heb de apparatuur gedemonteerd en kijk nu tegen drie grote gaten aan waar ik iets mee moet.

Hebben jullie nog inspirerende plaatjes?
 

Bijlagen

  • 20230818_080640.jpg
    20230818_080640.jpg
    462,1 KB · Weergaven: 6
Foto's van je vrouw en kinderen, een Sint Christoffel plaatje, zo Hawaiaans wiebelvrouwtje, wees cratief.
Een tablet inbouwen zou ook kunnen, om de motor de 21e eeuw in te trekken.
 
De Philips radio en een van de boxen in de kuip waren stuk. Heb de apparatuur gedemonteerd en kijk nu tegen drie grote gaten aan waar ik iets mee moet.
In het rechter gat een appel en in het linker gat een sinaasappel een idee? Lekker gezond voor onderweg.
En in die rechthoekige ruimte die dan over is past dan denk ik wel iets van een cakeje of een dikke mueslireep o.i.d. voor de lekkere trek onderweg.

Ik hoop dat je er wat mee kunt!
 
Met een goed gemikte karatetrap is die kuip er zo af.
Dank voor de suggestie, maar mwah. Ik zit wel lekker achter dat scherm. En het ziet er beter uit dan het doosje dat standaard op een Moto Guzzi 850 T5 zit.

Als er verder niks komt dan ga ik dat aquarium bestellen, een discobolletje heb ik nog wel en dan komt het wel goed.

Als iemand een mooi voorbeeld heeft van een moderne gps/radio in de kuip waarmee ik ook nog met de bakkenist kan communiceren dan houd ik me nog steeds aanbevolen.
 
Ik heb een spuitbus voor in mijn Kuip gemonteerd met een slangetje naar mijn ketting;)

Lekker lui smeren. (Ik heb geen bok)
 
je mag je dashboard kijkglaasjes ook wel eens vernieuwen
Alleen het glaasje van het klokje is ondoorzichtig, de andere zijn goed maar dat zie je niet op de foto. Vreemd genoeg is het glaasje van die klokjes zo slecht op bijna alle T5's en SP's uit die tijd.
 
Dank voor de suggestie, maar mwah. Ik zit wel lekker achter dat scherm. En het ziet er beter uit dan het doosje dat standaard op een Moto Guzzi 850 T5 zit.

Als er verder niks komt dan ga ik dat aquarium bestellen, een discobolletje heb ik nog wel en dan komt het wel goed.

Als iemand een mooi voorbeeld heeft van een moderne gps/radio in de kuip waarmee ik ook nog met de bakkenist kan communiceren dan houd ik me nog steeds aanbevolen.
Grappig... ik heb juist een T5 kuipje gemonteerd omdat ik het standaard scherm van de SPII veel te groot en lelijk vind...
En inderdaad het klokje was niet af te lezen.... maar deed het trouwens ook niet.... dus in dat gat zit nu een kunststof plaatje met daarin een schakelaar voor de alarmlichten
 
Terug
Bovenaan Onderaan