WBO in de herkansing vanavond 5/2

Heb gister vol verwachting de Indian Larry Tribute gekeken.
Was niet helemaal super gedaan door Discovery maar toch erg
leuk en zelfs een beetje ontroerend.
(wat zeg ik nu weer)
Gave vent die Larry Deschmed hoor... Charismatisch, nederig bescheiden,
zoals Russel Mitchel sprak "he didn't sell out" en
bovenal megacool. De enige echte Chopfather.

Vanavond de ultimate chop kijken...
 
Zeg, als je je verveelt en nog wat kopietjes wil draaien ;) uiteraard tegen vergoeding

Balvers'at'Gmail.com O-)

Ben ook erg geintersseerd, we hebben er al eens contact over gehad (ja ik weet het nog) maar heb je toen niet meer gemaild (geld nodig voor andere dingen)

Duz, als je me nog eens zou willen mailen met wat er leverbaar is en voor welke prijs dan ben ik je zeer dankbaar :+
 
Ed, vriend! Mijn adres heb je ook nog? (onthoud daarbij wel dat ik jouw adres nog heb }) )

Neu :Z















Kom ze maar weer gewoon ophalen hoor (als het zover is), qua benzine goedkoper dan porto!
Bovendien heb ik hier sowieso nog een stapeltje liggen voor je, zou je nog komen ophalen (of ben je toch m'n adres kwijt :o )
Proppen we zondag wel in die hutkoffers van je!



8-)
 
Khad het nog onthouden dat je nog leuke dvdtjes voor me hebt, alleen een beetje druk geweest (huisje gekocht :9 ) dus er nog niet van gekomen om het spul op te halen.
Had me dus ook al bedacht dat dat zondag wel goed komt :)
 
Khad het nog onthouden dat je nog leuke dvdtjes voor me hebt, alleen een beetje druk geweest (huisje gekocht :9 ) dus er nog niet van gekomen om het spul op te halen.
Had me dus ook al bedacht dat dat zondag wel goed komt :)

huis????
wie wat waar wanneer???
Garage nu wel groot genoeg en vorstvrij?
 
huis????
wie wat waar wanneer???
Garage nu wel groot genoeg en vorstvrij?

Ja nu wel met garage, moet er nog wel ff houten deuren inzetten om de vorst een beetje buiten te houden (zit nu zo'n ijzeren ophaaldeur in). Voor de rest een leuke ruime twee onder 1 kapper met 375 m2 grond. Helemaal goed wat mij betreft!
Ben dus op zoek naar een goed grondanker voor weining 8-)
 
Ben nog steeds aan het genieten en unlike knukkel heb ik ze nog steeds niet aalemaal gezien....
Kan wel opmerken dat ik Pugliese onsympathiek vind en de Chain of mystery echt een masterpiece is.

Knuk, heb je ook gezien hoe je die exhaustwrap er om moet wikkelen? Hoe zit het met dat verhaal dat je de wrap eerst moet natmaken?
Ik heb geile clamps gekocht voor de wrap, zal later ff een piccie doen.
 
Ben nog steeds aan het genieten en unlike knukkel heb ik ze nog steeds niet aalemaal gezien....
Kan wel opmerken dat ik Pugliese onsympathiek vind en de Chain of mystery echt een masterpiece is.

Knuk, heb je ook gezien hoe je die exhaustwrap er om moet wikkelen? Hoe zit het met dat verhaal dat je de wrap eerst moet natmaken?
Ik heb geile clamps gekocht voor de wrap, zal later ff een piccie doen.

Ik heb ze nu bijna alle 14 gezien, maar vanavond de laatste etappe! ... als ik mag van de vrouw dan... :o
Als je het nat maakt zet het uit en komt het er starkker om als het is opgedroogd.
Heb je van die stalen tie-wraps gekocht?
 
Kan wel opmerken dat ik Pugliese onsympathiek vind


Oei, pas op wat je zegt Slow. Op dit forum schijn je niet zomaar te mogen oordelen over anderen als je ze alleen maar van tievie kent :X



Nu echt weg! Edje heeft z'n zwembroek inmiddels ingepakt en vertrekt voor een paar dagen naar Zandvoort 8-) :}
 
Zijn ze samen een van de grootste???

Meest bekende wil niet zeggen een van de betere helaas.....
 
WCC - Ondanks alle hype, toch wel zo'n beetje de beste.. Nog steeds.

OCC - Ondanks alle hype, nog steeds de shitste...



Maar ik ben toch wat meer into de "underground" en "backyard builders"... Zoals Chica een jaar of 5 terug nog was.. En Zero, en Cole, etc...

WCC fietsen zien er in "real life" echt ontzettend strak uit. Valt "quality wise" niks van te zeggen.


Oh ja... Jessee laat z'n personeel niet meedoen aan de Build Off, omdat ie 't niks vindt. Too much hype. Heeft ie nog gelijk in ook. Ik vindt het heel vet om te zien allemaal, maar het wordt zo opgeblazen allemaal.
 
Wellicht is Jesse bang dat z'n personeel teveel exposure krijgt en gaat freewheelen.
 
Broer Dave geeft op het Fuck board ook vet commentaar op de hele build off hype.
Ik denk dat steeds meer chopper builders zullen afhaken en meer marketing builders gaan meedoen. Om de haverklap worden nu de onderdelen binnengedragen, mannetjes netjes een shirtje aan van de leverancier, drie woorden zeggen, vlag met logo op de muur erachter... etc. etc.
 
Ja, geil he al die merchandise!
Ben benieuwd wanneer ze mij benaderen om mee te doen aan de private build off... dan laat ik me sponseren door Snap-on en Accurate enginering.
 
jaa ik vind het mooie aan die wcc bikes dat ze er heel agresief uit zien met zo'n gruwelijk breed achterwiel smal voorwiel ruimte tussen de tank en het zadel en het stuur is eigelijk gewoon een rechte buis.
en als ik die van exile bikes zag vind ik dat dus echt een hoop strond zo'n dikke voorband ziet er niet uit als ik het mag zeggen en ze werken wel alles weg maar die kabels en leidingen hoort er gewoon bij.

het enigste dat ik jammer vind is dat het logo van jesse james word gebruikt door neo nazie's en dat daardoor wcc een slechte naam krijgt :(
 
jaa ik vind het mooie aan die wcc bikes dat ze er heel agresief uit zien met zo'n gruwelijk breed achterwiel smal voorwiel ruimte tussen de tank en het zadel en het stuur is eigelijk gewoon een rechte buis.
en als ik die van exile bikes zag vind ik dat dus echt een hoop strond zo'n dikke voorband ziet er niet uit als ik het mag zeggen en ze werken wel alles weg maar die kabels en leidingen hoort er gewoon bij.

het enigste dat ik jammer vind is dat het logo van jesse james word gebruikt door neo nazie's en dat daardoor wcc een slechte naam krijgt :(

JA! Dat vint ik ook. Tog?
 
jaa ik vind het mooie aan die wcc bikes dat ze er heel agresief uit zien met zo'n gruwelijk breed achterwiel smal voorwiel ruimte tussen de tank en het zadel en het stuur is eigelijk gewoon een rechte buis.
en als ik die van exile bikes zag vind ik dat dus echt een hoop strond zo'n dikke voorband ziet er niet uit als ik het mag zeggen en ze werken wel alles weg maar die kabels en leidingen hoort er gewoon bij.

het enigste dat ik jammer vind is dat het logo van jesse james word gebruikt door neo nazie's en dat daardoor wcc een slechte naam krijgt :(


:?
 
Terug
Bovenaan Onderaan