XENA garage-alarm

bartjuh.s

MF veteraan
23 jul 2007
5.477
0
Hoogerheide
goede dag,

ik ben aan het kijken voor alarm in de garage. Kwam dit tegen op internet heeft iemand hier ervaring mee??

XENA garage-alarm

infrarood, met afstandsbediening
Beveilig je garage tegen ongewenste gasten. De bewegingssensor registreert elke beweging en geeft een luid alarm af met zijn geïntegreerde sirene van 130 dB. Het bewaakte gebied bedraagt 6m bij een opstelling van 30° (in verticale richting) en 60° (in horizontale richting). Geen kabels, montage aan de wand of vrijstaand mogelijk.
met afstandsbediening, drie vrij te programmeren beveiligingscodes en batterij-indicator
externe sirene aansluitbaar
wordt geleverd met montagemateriaal en gebruiksaanwijzing

10001772_830_FR_07.jpg
 
Nagenoeg vergelijkbaar product ligt bij de Blokker... voor 6,- Euro :o


Kon 'm er niet voor laten liggen... het werkt zoals het hoort.. maar ik verwacht er verder niet veel van.. (maar alle beetjes helpen..)
 
Heb 'm een maandje geleden gekocht... (Blokker in Zaandam.)


Echt een giller... 6 euro.. *O*
 
Nagenoeg vergelijkbaar product ligt bij de Blokker... voor 6,- Euro :o


Kon 'm er niet voor laten liggen... het werkt zoals het hoort.. maar ik verwacht er verder niet veel van.. (maar alle beetjes helpen..)

kun je daar ook een extra speaker op aansluiten dan zodat ik die op me slaap kamer kan hangen ;)
 
één grote hamer en geen geluid

en een motor armer

Daarom zet ik 'm ook niet meer op slot... 1 grote tang... en een motor armer..
Kom op zeg.. |(


Zoals ik al aangaf... 6,- euro.. daar kon ik 'm niet voor laten liggen.
En hij is "verdekt opgesteld"... voordat je er met een hamer bij bent is de halve buurt wakker..


Kan 'm natuurlijk ook achter traliewerk zetten.. maar daar neem ik dat alarm niet serieus genoeg voor.. ;)
 
Laatst bewerkt:
bij ons thuis is ook het alarm draadloos nog nooit storing gehad. Als je maar optijd de bat. vervangd dan zie ik weinig problemen.
 
bij ons thuis is ook het alarm draadloos nog nooit storing gehad. Als je maar optijd de bat. vervangd dan zie ik weinig problemen.
Het is net welke eisen je stelt aan je alarm.
Alles heeft zijn voor- en nadelen.
Het is een simpele oplossing maar persoonlijk denk ik dat het alleen de gelegenheidsdieven afschrikt. Iemand die er echt voor gaat is wel binnen 40 sec. klaar met de diefstal of het onklaar maken van dit alarm.

ps, de prijs is trouwens niet duur voor deze simpele oplossing.
 
Laatst bewerkt:
als hij binnen stapt gaat het alarm af 40 sec starten. ben binnen 10 sec. binnen nog 30 sec. over de motor staat op slot dus ja. duurd minimaal 5min. voor de poltie komt dan is het al te laat hahaha
 
Terug
Bovenaan Onderaan