ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Snel maar eens een sopje overheen gooien O-)
1000053052.jpg

✅
 
Onrespectvol naar de nederlandse samenleving,vrouwen en normen en waarden..
Ik heb werkelijk niets met dat volk
En als er stront aan de knikker is beginnen ze met "Nederland kut land " maar teug gaan naar hun eigen land waar ze voor het miste of geringste opgepakt worden of gestenigd in sommige gevallen , dat doen ze ook niet , nee ze blijven toch maar lekker in Nederland.
Waar het toch Oooo zo slecht is .
Ook die derdelanders die niet meer terug willen naar hun eigen land , een enkeltje verwegiestan , en nooit meer terug hier GVD.
Mijn mening "( werkelijke ) Nederlanders eerst ( zeker wat onze kinderen betreft met wonen en werken ), en de rest dat zien we wel een keer ".
Of nooit , er moet eens de bezem door Nederland , maar dat snappen die sukkels daar in Den Haag ( nog ) niet.
Maar zoals gezegd , dit is mijn mening.
 
Lastig om hier een algemeen antwoord op te geven maar de benzinekraan is een berucht probleem. Als de o ring lek is krijgt de motor net wat meer benzine en verzuipt als hij warm is. En als de klepspeling (te) krap is kan hij ook warm slecht starten. Maar het kan ook nog veel andere dingen zijn. Succes 👍
 
de vacuumslang wordt ook zacht met een warme motor, waardoor die kan knikken of lekken, dan krijgt ie geen benzine.

Ik heb ook gehoord dat warme bobines niet genoeg kunnen vonken soms, maar dat heb ik nog nooit meegemaakt.
 
Pri is niet hetzelfde als reserve ,pri stroomt door ,niet verstandig om m op te laten staan :N
Inderdaad, dat is niet verstandig. Die van mij staat altijd gewoon op On, en start altijd, na tijdje stilstaan duurt het wat langer, maar dat geeft niet.
Beter dat dan een blok vol benzine, met alle gevolgen van dien...als er een o-ring of een vlotter niet goed afdicht.
 
Inderdaad, dat is niet verstandig. Die van mij staat altijd gewoon op On, en start altijd, na tijdje stilstaan duurt het wat langer, maar dat geeft niet.
Beter dat dan een blok vol benzine, met alle gevolgen van dien...
Oké dan toch maar de kraan vervangen
Maar als je tank bijna leeg is rij je toch ook op pri ?
Als je vlotter van je carburateurs goed zijn loopt je blok toch niet vol ? Of heb ik het mis
 
Wat al eerder is aangeven je kan de motor beter niet op stand pri wegzetten dan is er een risico dat je blok volloopt met benzine helemaal als je vlotternaalden niet helemaal fris meer zijn. Ik zou gewoon de kraan reviseren en het O ringetje in de kraan vervangen. In de revisie setjes is het O ringetje wat meegeleverd wordt vaak net de verkeerde maat.

Als je een keer langs rijdt kan in het ook wel voor je doen terwijl je erop wacht. Wel bij voorkeur niet met een stampvolle tank aankomen dan 😀
 
Laatst bewerkt:
Oké dan toch maar de kraan vervangen
Maar als je tank bijna leeg is rij je toch ook op pri ?
Als je vlotter van je carburateurs goed zijn loopt je blok toch niet vol ? Of heb ik het mis
Ik heb tot 2x aan toe mee gemaakt dat mijn carter vol stond met benzine,daar de kraan doorliep.

Met starten slaat het blok vast,met als gevolg....
Nieuwe olie en filter
Bougies drijfnat..
En gelukkig drijfstang niet krom!!!

Koop bij horeon in zwanenburg een nieuwe brandstof kraan,en je bent van alles af.

Het is een bekend probleem!

Koop geen revisiesetje of zo,je bent bijna net zoveel kwijt bij roukema,en met het risico dat het nog niet goed is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan