Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Igors
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Igors

    GSX600f start niet meer (+filmpje)

    Hallo, ik heb laatst een gsx600f (1993) gekocht en ben er mee bezig om een streetfighter te maken. Alleen wilde ik hem laatst starten maar dat lukte niet. Uitleg: De motor had twee jaar stilgestaan en van wie ik hem kocht had hem weer lopend gemaakt (ik ben ook 20km terug gaan rijden naar...
  2. Igors

    Verjo motor rijbewijs A theorieboek 25euro incl verzendk

    te koop, Motor theorie boek van Verjo. Het boek komt van December 2010. Ik ben dankzij dit boek in 1 keer geslaagd. bevat: - theorieboek - oefenboek met 200 oefenvragen - en alle antwoorden 25 euro incl verzendkosten
  3. Igors

    Honda cb 360 25kw oldtimer

    Aangezien ik een "all weather" motorrijder ben heb ik een andere motor gekocht omdat ik het zonde vind om door de regen met deze mooie motor te rijden. En aangezien ik een student ben kan ik helaas niet deze motor erbij houden. hier het bericht dat op mijn marktplaats advertentie...
  4. Igors

    gezocht: zijkoffers Yamaha Diversion

    Ik ben op zoek naar zijkoffers met bevestigingsrek voor een yamaha Diversion (1997)
  5. Igors

    indicatielampje knipperlicht brand zwak (honda cb)

    Mijn indicatielampje van mijn knipperlicht brand heel erg zwak als mijn knipperlichten gewoon aan staan. Wat kan hiervan de reden zijn? De knipperlichten doen het zelf wel goed net als de rest, de accu is 100% opgeladen. het gaat om een cb 360 uit 1977
  6. Igors

    waar kan ik deze pakking kopen (cb360)??

    Hallo, mijn blok lekt olie en dat komt doordat me pakking kapot is. (zie foto) Weet iemand waar ik deze pakking kan bestellen? of is zelf snijden een (betere) optie? hij komt van de rechter kant van het blok af waar de olie in moet.
  7. Igors

    rempomp honda cb 360 (zelfde als 350 450 en 550)

    Hallo Ik zoek een rempomp voormijn honda cb 360 een goede die niet lekt gr
  8. Igors

    Hulp bij rem (onderdelen) honda cb 360

    Mijn motor remde niet goed. ontlucht etc maar ik was nog niet tevreden. De cilinder in de klauw niet niet goed terug, via een how to hier op de site is dat waarschijnlijk weer goed. maar nu hetvolgende: Ik heb rvs remleidingen gekocht van hel maar die past nu niet op het stalenbuisje van me...
  9. Igors

    Motor theorieboek

    hallo, wie heeft er een theorieboek te koop?
  10. Igors

    een remklauw voor Honda cb360

    Wie heeft een remklauw liggen voor mijn honda cb360? ik heb zelf ook nog een remklauw liggen maar er zit geen schroefdraad meer waar de ontluchtingsnippel in moet.
  11. Igors

    Building: bagagerek voor honda cb360

    Hallo Ik ben nieuw hier en heb ongeveer 3 weken terug een Honda cb 360 (1977) gekocht:D Ik ben nog 17 jaar dus moet nog een halfjaartje wachten tot ik op de motor mag rijden:/ Ik rijd nu schakelbrommer (in 1,5 jaar 14300 km gereden:P) en ben van plan om ook met de motor veel te gaan...
Terug
Bovenaan Onderaan