Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: DraakA
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. DraakA

    Circuitdag Assen 15 mei, niveau 2 (2:11 tot 2:24)

    Goedendag allemaal :W Heeft er iemand toevallig nog belangstelling bij een circuitdag op Assen van RaceCracks op woensdag 15 mei? Het gaat om niveau 2 (2:11 t/m 2:24). 2 x 20 min en 2x 25 min met les Originele prijs 185 euro, nieuwe prijs NOTK Ik ben helaas verhinderd -O-
  2. DraakA

    748 toerenteller hapert soms

    De Ducati 748S die ik pas geleden gekocht heb heeft de toerenteller rare gewoontes. Bij de testrit werkte die al niet dus ik ging er eigenlijk al vanuit dat het in de toerenteller zelf zat, totdat ik met een heerlijk zonnig ritje op mijn toerenteller keek en deze ineens werkte. Het hele...
  3. DraakA

    Olie lekkage diversion 1993

    Ik heb een lekkage op mijn Yamaha XJ 600s Diversion uit 1993. De motor heeft een kilometerstand van ongeveer 67000. Ter hoogte van bougie 2 is alles nat/vet/smerig terwijl de rest helemaal schoon is. De lekkende olie loopt naar mijn idee door de opening naar de uitlaatbouten en van daaruit gaat...
  4. DraakA

    Voetsteun links voor Yamaha Diversion uit 1993

    Vanochtend ben ik helaas onderuitgegleden met mijn diversion en daarbij is de voetsteun linksvoor afgeknapt. Dus als je er eentje over hebt hoor ik het graag. Vriendelijke groeten, Andy
  5. DraakA

    Eventjes voorstellen

    Ik lees al enkele daagjes mee en heb maar besloten om mij te gaan registreren, dus hierbij stel ik mij even voor. Ik ben Andy, 22 jaar en kom uit de omgeving Zwolle en heb nu zo'n 3 weken mijn A-rijbewijs. Mijn motor daarentegen heb ik al wat langer, zo'n 3 maand. Het gaat hier om een yamaha...
Terug
Bovenaan Onderaan