Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: DonDalton
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. DonDalton

    BMW R1200GS 2004-2007 kappen

    overcompleet ivm overstap andere kleur(BMW Protonic Blue) Tankdeel gebruikt maar netjes zonder scheuren of krassen, bieden naar waarde.
  2. DonDalton

    SW motech Trax alu zijkofferset f800gs/f650gs

    prachtige complete TraX EVO Zijkoffer Systeemkofferset 37Ltr en 45 Ltr ( inclusief ophangbeugels )voor een BMW F800GS en / of BMW F650GS. vraagprijs 400€
  3. DonDalton

    Garmin Zumo 660 LM met Onroute kaart

    Garmin Zumo 660LM met life-time update. Huidige kaart(Nieuwste): NT 2017.20 SD kaart 16GB ook Onroute kaart van nederland, belgie, duitsland v3.85 Richtprijs 275€ of goed bod *Touratech houder op foto is al verkocht*
  4. DonDalton

    MF Gooi & Vechtstreek deel 154. Laat de zomer maar komen!

    Hier verder :W Komt er nog een Schwarzwald weekend? Kunnen we droog de straat op? ;) Zie hier de linkjes naar de oude delen!! Voor wie zich verveelt :') En in 't Gooi? En in 't Gooi?, deel II In 't Gooi deeltje III In 't Gooi deeltje IV In 't Gooi part V En in het gooi...
  5. DonDalton

    MF Gooi & Vechtstreek deel 153. Vechtstreek er weer bij

    Hier verder :W Komt er nog een MF-Gooi BBQ of rollen we zo de zomer in? *O* Welkom in deel 153 *O* Kunnen we droog de straat op? ;) Zie hier de linkjes naar de oude delen!! Voor wie zich verveelt :') En in 't Gooi? En in 't Gooi?, deel II In 't Gooi deeltje III In 't...
  6. DonDalton

    MF 't Gooi Nummer 143 > Waar de BMW rust krijgt: Pan-tijd!

    *O* Welkom in deel 143 *O* Zie hier de linkjes naar de oude delen!! Voor wie zich verveelt :') En in 't Gooi? En in 't Gooi?, deel II In 't Gooi deeltje III In 't Gooi deeltje IV In 't Gooi part V En in het gooi? Deeltje 6 ( De G&VUTHC) En in 't Gooi Lucky number 7...
  7. DonDalton

    MF 't Gooi Nummer 142 > op naar het Schwarzwald

    *O* Welkom in deel 142 *O* Zie hier de linkjes naar de oude delen!! Voor wie zich verveelt :') En in 't Gooi? En in 't Gooi?, deel II In 't Gooi deeltje III In 't Gooi deeltje IV In 't Gooi part V En in het gooi? Deeltje 6 ( De G&VUTHC) En in 't Gooi Lucky number 7...
  8. DonDalton

    MF 't Gooi Nummer 141 > Zomer is begonnen

    *O* Welkom in deel 141 *O* Zie hier de linkjes naar de oude delen!! Voor wie zich verveelt :') En in 't Gooi? En in 't Gooi?, deel II In 't Gooi deeltje III In 't Gooi deeltje IV In 't Gooi part V En in het gooi? Deeltje 6 ( De G&VUTHC) En in 't Gooi Lucky number 7...
  9. DonDalton

    MF 't Gooi Nummer 139 > Eindelijk zomer

    *O* Welkom in deel 139 *O* Zie hier de linkjes naar de oude delen!! Voor wie zich verveelt :') En in 't Gooi? En in 't Gooi?, deel II In 't Gooi deeltje III In 't Gooi deeltje IV In 't Gooi part V En in het gooi? Deeltje 6 ( De G&VUTHC) En in 't Gooi Lucky number 7...
  10. DonDalton

    MF 't Gooi Nummer 138 > wie heeft de zon gezien?

    *O* Welkom in deel 138 *O* Zie hier de linkjes naar de oude delen!! Voor wie zich verveelt :') En in 't Gooi? En in 't Gooi?, deel II In 't Gooi deeltje III In 't Gooi deeltje IV In 't Gooi part V En in het gooi? Deeltje 6 ( De G&VUTHC) En in 't Gooi Lucky number 7...
  11. DonDalton

    MF 't Gooi Nummer 137 > waar blijft de lente

    *O* Welkom in deel 137 *O* Zie hier de linkjes naar de oude delen!! Voor wie zich verveelt :') En in 't Gooi? En in 't Gooi?, deel II In 't Gooi deeltje III In 't Gooi deeltje IV In 't Gooi part V En in het gooi? Deeltje 6 ( De G&VUTHC) En in 't Gooi Lucky number 7...
  12. DonDalton

    Knipperlichtkabel tussenstukje's Suzuki/Yamaha

    Knipperlichtkabel tussenstukje's zodat je niet in je orginele kabel hoeft te snijden. zal op de meeste Suzuki/Yamaha passen helaas moest er op mijn motor het andere type niet goed gekeken |( past niet op mijn GSF600s bj 2003 kostprijs € 6,99 excl verzenden maar past in een...
  13. DonDalton

    zoek last minute groepsreis

    zou met het leden van t gooi naar eifel gaan maar door te weinig animo gaat het niet door dus ik zoek een motorreis voor 2 t/m 5 september iemand tips ?
  14. DonDalton

    voorstellen

    Ik ben Leo 24 kom uit huizen nu een tijdje aan op het forum heb nu een motor en pak enz fototje van het ophalen :]
  15. DonDalton

    airoh miro sport + bluetooth headset ? ervaringen gevraagd

    ik heb gezocht maar kon het antwoord niet vinden. ik heb een airoh miro sport helm en wil een headset. heb alleen gehoord dat sommige niet passen zoals de scala rider G4, wil weten welke wel passen. wat wil ik met met telefoon navigeren &/of muziek luisteren. navigeren met telefoon wil...
  16. DonDalton

    wie ken BW Bikes?

    wie heeft er ervaring met BW Bikes in Bunschoten-Spakenburg?
Terug
Bovenaan Onderaan