Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: S-360
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    Kofferset 3 delig Givi, incl montage beugel en materiaal.

    Mede MFers, Te koop aangeboden een 3-delig Givi kofferset Incl montage materiaal en het rek. Heeft gemonteerd gezeten op een Suzuki GSF 600 S Bandit maar is uiteraard ook pas te maken voor een ander type motorfiets. Deze set is ook niet specifiek voor een Bandit dus vrij universeel als je een...
  2. S

    Kawasaki Zx7r in Onderdelen 1996 - 2002

    Mede Mfers, Ik heb nog een Kawasaki zx7r staan die uit elkaar gaat. Frame met kenteken. Achterbrug en schokbreker. Motorblok. Carburateurs Luchtfilter Bobines Kabelboom Teller unit Stuur schakelaars En meer... Alle witte delen zijn gepoedercoat en zeer netjes. Het motorblok is momenteel...
  3. S

    Kawasaki ER 5 carburateurs

    Mede mfers, Ik ben opzoek naar een goede set carburateurs voor een Kawasaki ER 5. Iemand die dat heeft liggen? Alvast bedankt.
  4. S

    honda cbr600f f2 topkuip midden kapje

    Mede mfers, Heeft er iemand het middelste kapje van de topkuip van een cbr600f f2? Mag ook een complete topkuip met schade zijn maar heb alleen het midden stuk nodig. Hoor het graag! Sander.
  5. S

    Streetfigther koplamp, racer? Yamaha fazer 2004 koplamp

    Mede fmers, Hierbij verkoop ik een schade koplamp van een Yamaha Fazer van 2004 Koplamp heeft schade maar de linker koplamp is nog helemaal schade vrij. Misschien leuk voor een sf project of in een kuip van een racer? Bied maar wat hoef uiteraard geen hoofdprijs.
  6. S

    Aprilia RS 250 1998 - 2003 olie reservoir Origineel nieuw!

    Hallo, Te koop aangeboden een 2T olie reservoir voor een Aprilia RS250 1998 t/m 2003. Nieuw en origineel. Verpakking zit nog dicht. Op het prijsje op de zak staat 53 euro, nu 25 euro. Bij interesse kun je ook een PB sturen. Foto op aanvraag.
  7. S

    Kawasaki Zx6r 1998 t/m 1999 in onderdelen te koop

    Hallo mede mfers, Hierbij bied ik mijn Kawasaki zx6r in onderdelen aan. Motor heeft schade gehad dus de meeste kappen zijn niet netjes meer, kont kap nog wel. Meeste van de onderdelen heb ik nog. Wat verkocht is: Wielen set. Clipons. Schakeset. ( remset is er nog. ) Duoseat...
  8. S

    Suzuki gsx-r 600 1998 benzine kraan

    Hallo mede mfers, Ik ben op zoek naar een 600 srad benzine kraan. Niet de complete pomp maar alleen de kraan. Wie heeft er toevallig zoiets liggen? Kan dus ook van een kapotte pomp afgeschroefd worden..
  9. S

    Suzuki Srad benzinekraan

    Hallo mede mfers, Al een tijdje ben ik bezig mijn srad 600 met carburateurs weer aan de praat te krijgen. Ik was er achter gekomen dat de vacuüm brandstof kraan constant door liep. Dus heb ik een revisie set gekocht en gemonteerd. Maar.... hij loopt nu druppelend door en hij lekt door...
  10. S

    Yamaha FZR 600 1992 complete kuipenset!

    Hallo, Wegens het slopen van een FZR heb ik een complete kuipenset in de aanbieding. De kuipen zijn niet mooi gespoten en er zitten wat beschadegingen op, overspuiten is voor het mooie beter. Er zit ook nog een duoseat cover bij, staat niet op de foto,s Dus totaal: Duoseat cover...
  11. S

    Kawasaki ZX6R 1995-1997 over gebleven onderdelen!

    Mede MFers, Een jaar geleden heb ik een ZX6R gedemonteerd en hier heb ik nog onderdelen van over. Onderdelen: - Zadels 50 euro samen. - Luchtfilter box incl filter. 30 euro. - Schakel pedaal met schetsplaat en voetsteun 35 euro. - CDI unit 20 euro. - Knipperlichten achter 15 euro...
  12. S

    Yamaha R6 1999, probleem met inhouden

    Beste mensen, Vandaag bij mijn r6 de carburateurs los gehaald en de bougies vervangen omdat de motor bij 4000 toeren iets bleef hangen. Nu alles weer in elkaar gezet en de motor begon giganties te lekken ook de hele uitlaat heeft vol gestaan, bij starten kwam er denk ik wel een liter...
  13. S

    Honda CBR600f F2 sportieve uitlaat

    Beste mensen, Een maat van me zoekt nog een uitlaat voor zijn F2tje. Alles behalve origineel gevraagd, laat maar komen! Alvast bedankt voor de mede werking. :W
  14. S

    Suzuki SV650 1999 duits frame, circuit motor / project

    Hallo, Hierbij verkoop ik mijn Suzuki SV650 project. Mijn plan was er een circuit motor van te maken. Ik heb de motorfiets gekocht met een blok waar een rammel in zat. Het blok had toen 36.000 km gelopen, na de eerste in spectie door de cilinders en zuigers te verwijderen bleek de...
  15. S

    Kawasaki GPZ 600 1986 & GPZ 900 1993 Frame. 50Euro Perstuk!

    Titel zegt het al 2 kawasaki frames te koop. Kawasaki GPZ 600 Bouwjaar 1986 Incl kenteken! Kawasaki GPZ 900 Bouwjaar 1993 Incl kenteken! 50 euro per frame. Bij interesse graag een PB. Daag :W .
  16. S

    Gezocht: CBR F2 voor vork poot links en voor as

    Zoals de titel al zegt. Ben ik opzoek naar een voorvork poot links. En een voor as. Hoor het graag. Groet, Sander.
  17. S

    Motor Aanhangwagen, 2 Motoren! Prijs verlaagd 275 euro!

    Mede MFers, Hierbij verkoop ik mijn motor aanhangwagen. Heb hem dit jaar niet meer nodig. Op de kar kunnen 2 motoren staan. 2 Racers is al uitgetest. De kar ligt erg goed op de weg! Hij is deze zomer volledig aangepakt. Nieuwe betonplex plaat. Nieuwe in rij goten. Allerlei handige...
  18. S

    Gezocht: Krukas + drijfstang Suzuki SV 650 99-02

    Mede mfers, Vandaag een SV 650 gekocht met een tik in het blok. Vandaag uit elkaar gehaald en de krukas is overleden + een drijfstang. Nu dus opzoek naar: Een krukas. lager schaaltjes. Een drijfstang. En pakkingen maar eerst wil ik de rest hebben. Hoor het graag.
  19. S

    Suzuki Gsx r 600 SRAD. 1998 Circuit motor €1450

    Beste MFers, Hierbij verkoop ik mijn GSX-R uit 1998. Het is een Belgische motorfiets zonder papieren. Deze motor is 4 jaar geleden omgebouwd naar circuit motor. In deze 4 jaar is er niet veel mee op het circuit gereden. Reden van verkoop is dat ik er geen tijd meer voor heb...
  20. S

    Gopro hero HD

    Beste MFers, De titel zegt het al. Ben op zoek naar een gopro hero hd 1080. Graag met een helm bevesteging mogelijkheid en iets voor op de tank. Mag me pben als je iets hebt liggen. S-360
  21. S

    Honda CBR600RR 2003-2004 subframe + achterbrug

    Best MFers, Omdat mijn circuit fiets weer naar origineel gebouwd is heb ik een subframe over. Het subframe is krom maar je merk er op de motor niks van. Als je het subframe plat op de tafel legt kan je hem 1,5 cm kantelen. Ook heb ik nog een achterbrug, deze is licht beschadigt door de...
  22. S

    Honda CBR 600 RR circuitkuipen '03-'06

    Beste Mfers, Hierbij gaan mijn circuitkappen van me 600 rr de verkoop in. De kappen zijn opsommige plekken iets gescheurd of beschadigt. De ophangpunten zijn nog intakt. Op de motor is het een hele nette set! Vraagprijs: 250 euro. Foto,s hier onder.
  23. S

    Powercommander III USB. 600rr 2003-2006

    Beste Mfers, Hierbij gaat mijn powercommander de verkoop in. Hij werkt nog helemaal naar behoren, De commander is eraf gegaan omdat de fiets niet meer voor op het circuit gebruikt gaat worden. Alle stekkertjes zijn nog goed en de bedrading ook. Makkelijk aan te sluiten. Prijs: 175...
  24. S

    Ex circuit banden! + slicks

    Beste Mfers, Heb nog een stapeltje banden liggen waar ik niks mee doe. Set: Metzeler Racetec Slicks 120/70 R17 | 180/55 R17 DOT: 3810 70 euro Set: Pirelli Dragon Supercorsa SC1 120/70 ZR17 | 190/55 ZR17 DOT: 4508 60 euro Set: Dunlop Sportmax GP 120/70 ZR17 | 190/55 ZR17 DOT: 0510 60...
  25. S

    Honda CBR600F 1991-1994 onderdelen

    Mede MFers, Wegens ombouwen naar een stunter heb ik een aantal onderdelen over. Kuipdelen, Kuiplinks. Kuiprechts. Zijkuipen met knipperlichten. Kap bij de koplamp. Tussen stuk bij de uitlaat. Op de foto ligt ook een voorspatbord, deze heb ik zelf nog nodig. Sommige delen zit...
Terug
Bovenaan Onderaan